معاون تلفیق بودجه، حقوقی و امور مجلس وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان برنامه پنجم توسعه، 30 هزار كیلومتر راه روستایی در كشور آسفالت می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

علیرضا محفوظی، در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی شهرستان بروجن در استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: برای اجرای آن، 15 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است و نهضت آسفالت راه های روستایی، از طرح های مهم وزارت راه و شهرسازی تا پایان دولت دهم است.

معاون تلفیق بودجه، حقوقی و امور مجلس وزیر راه و شهرسازی گفت: سال گذشته، 316 میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت روستاهای بالای 50 خانوار روستایی تخصیص یافت كه این مبلغ، در سالجاری، به 319 میلیارد تومان افزایش یافت.

محفوظی تصریح كرد: علاوه بر اعتبار اختصاص یافته در سال جاری، تمامی استان ها نیز از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای خود، موظفند طرح های آسفالت راه روستایی را با جدیت پیگیری كنند.

معاون تلفیق بودجه، حقوقی و امور مجلس وزیر راه و شهرسازی افزود: سال گذشته، هشت هزار و 644 كیلومتر راه روستایی در كشور آسفالت شد و افزوده شدن 9 هزار و 950 كیلومتر دیگر نیز تا پایان سال 91 به طول راه های روستایی آسفالته كشور، در دستور كار این وزارتخانه است.

معاون تلفیق بودجه، حقوقی و امور مجلس وزیر راه و شهرسازی، بمنظور بازدید از پروژه های راه و شهرسازی در حوزه استحفاظی استان چهارمحال و بختیاری، به این استان سفر كرده است. /س

برچسب ها: آسفالت ، جاده ، روستایی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.