معاون تلفیق بودجه، حقوقی و امور مجلس وزیر راه و شهرسازی، در جریان سفر به استان چهارمحال و بختیاری، از پروژه های راه و بیمارستان 220 تختخوابی شهرستان بروجن دیدن كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

علیرضا محفوظی در این بازدید گفت: با توجه به اینكه جاده های شهرستان بروجن، از راه های مهم مواصلاتی غرب كشور است و هم اكنون مشكلات ترافیكی زیادی دارد، رسیدگی به مشكلات این راه ها در اولویت برنامه ها قرار می گیرد.

وی، همچنین در بازدید از مسیر چهارخطه بروجن - گندمان - لردگان و مسیر بروجن- مباركه و با اشاره به اینکه؛ وجود گردنه غامشلو به طول سه كیلومتر در مسیر مباركه – بروجن، مهمترین عامل مشكلات ترافیكی و بالا رفتن تصادفات در این محور است، به مسئولان پیشنهاد كرد با كاهش سطح گردنه، امكان دید راننده ها را افزایش دهند تا میزان تصادفات كاهش پیدا كند.

معاون تلفیق بودجه، حقوقی و امور مجلس وزیر راه و شهرسازی‌، میزان اعتبار مورد نیاز برای كاهش سطح گردنه و افزایش دید رانندگان را بیش از شش میلیارد ریال برآورد كرد.

محفوظی، همچنین از روند ساخت بیمارستان 220 تختخوابی این شهرستان نیز بازدید كرد.

مدیركل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری در جریان این بازدید گفت: ساخت بیمارستان 220 تختخوابی بروجن از سال 87 در دو مرحله آغاز شده است.

علی علیخانی، پیشرفت فیزیكی این بیمارستان را 65 درصد عنوان كرد و افزود: در مرحله اول اجرای این طرح، 41 میلیارد ریال هزینه شده و تكمیل آن 140میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی گفت: در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان، چهار میلیارد تومان به این بیمارستان تخصیص یافت و از محل اعتبارات طرح های مهر ماندگار نیز دو میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته كه درصورت تأمین مابقی اعتبارات مورد نیاز، این طرح تا خردادماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: این بیمارستان 220 تختخوابی، ظرفیت 237 تختخواب را دارد.

امیرعباس سلطانی افزود: بیمارستان قدیمی شهرستان بروجن، 70 سال قدمت دارد و با ظرفیت 200 تختخواب، تنها 160 تخت فعال دارد.

وی گفت: در این بیمارستان، بیماران شهرستان لردگان نیز به دلیل فقدان بیمارستان در آن شهرستان، پذیرش و درمان می شوند كه با توجه به كمبود امكانات و پزشک، راه اندازی هر چه سریع تر بیمارستان در دست ساخت بروجن، یكی از اولویت های این شهرستان است.

معاون تلفیق بودجه، حقوقی و امور مجلس وزیر راه و شهرسازی، بمنظور بازدید از پروژه های راه و شهرسازی در حوزه استحفاظی استان چهارمحال و بختیاری، به این استان سفر كرده است./س

برچسب ها: طرح ، عمرانی ، بروجن ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.