این گروه افزایش تعداد مسلمانان در نقاط مختلف انگلستان را به عنوان یک زنگ خطر برای این کشور اعلام و اضافه کرده است که ترس اصلی آنها از اایدئولوژی اسلامی است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، حمله و تهدید مسلمانان در سایه سکوت مسئولان و اسلام هراسی رسانه ها در غرب افزایش پیدا کرده و هیچ مرجعی برای رسیدگی به شکایت اهالی دین مهربانی وجود ندارد.

در جدیدترین این اتفاقات، تظاهراتی توسط گروه راست افراطی موسوم به " لیگ دفاعی انگلستان " در شهر " والسال " برگزار شد و جمعیتی در حدود 1000 نفر در این مراسم شرکت کردند. این تظاهر کنندگان به افزایش مهاجرت مسلمانان به انگلستان اعتراض داشتند و درخواست داشتند که جلوی مهاجرت مسلمانان به این کشور گرفته شود.

این افراد پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آنها عباراتی نظیر: "نه به افزایش گانگسترها" و "اینجا انگلیس است نه پاکستان یا بنگلادش" نوشته شده بود.



این تظاهرات پس از سخنرانی یکی از رهبران سازمان "لیگ دفاعی انگلستان" به خشونت کشیده شد و تعدادی از اعضای این گروه به سمت نیروهای پلیس که در اطراف تظاهرات کنندگان حضور داشتند، حمل کرده و پلیس را به واکنش نشان دادن مجبور کردند.

تظاهرکنندگان با آجر و شیشه به پلیس حمله کرده و تعدادی از آنها نیز سطلهای زباله را به سمت پلیس پرتاب کردند. در نهایت اعضای این گروه تظاهرکننده به درون اتوبوس هایی که با آنها به محل تظاهرات آورده شده بودند منتقل شده و محل مورد نظر را ترک کردند و این تهدید مسلمانان با تعریف آزادی بیان، به پایان رسید.



پس از این تظاهرات لیگ دفاعی انگلستان در اعلامیه که بر روی وب سایت خود قرار داد که در آن به دلایل برگزاری این تظاهرات اشاره شده بود. این گروه افزایش تعداد مسلمانان در نقاط مختلف انگلستان را به عنوان یک زنگ خطر برای این کشور اعلام و اضافه کرده است که ترس اصلی آنها از اسلام و بلکه ایدئولوژی اسلامی است.

یکی از اعضای این گروه، چندی پیش در واکنش به دستگیری قاتل نروژی، به حمایت از او پرداخته و کشتن مسلمانان را تلویحا راهی برای رهایی از گسترش اسلام در اروپا توصیف کرده بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.