جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین، انقلاب مردم بحرین را با انقلاب منطقه الشرقیه عربستان مرتبط دانست.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از العالم، جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین با صدور بیانیه ای ضمن تسلیت شهادت علی حسین نعمه نوجوان بحرینی و حسن الزاهری از جوانان انقلابی منطقه العوامیه عربستان، بر ادامه انقلاب مردمی تا سرنگونی رژیم دیکتاتوری منامه تاکید کرد.

این جنبش افزود: نعمه در روستای صدد به ضرب گلوله ساچمه ای دژخیمان آل خلیفه که در حال سرکوب تظاهرات مردمی بودند، به شهادت رسید در حالی که مردم فقط حقوق عادلانه سیاسی و مشروع خود از جمله حق تعیین سرنوشت را درخواست می کردند.

در ادامه این بیانیه با اشاره به مجروح شدن دهها بحرینی بر اثر اصابت گلوله و وخامت حال برخی از مجروحان، آمده است: رژیم آل خلیفه در پی این حادثه، در چارچوب سیاست مجازات گروهی، به سرکوب خانواده مقتول و اهالی روستا پرداخت.

جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین با محکوم کردن اشغال منطقه الشرقیه توسط نیروهای آل سعود و همچنین اشغال بحرین توسط آل خلیفه گفت: حرکت سیاسی در بحرین و منطقه الشرقیه به ویژه در القطیف و العوامیه دارای یک سرنوشت مشترک است.

این جنبش انقلابهای بحرین و منطقه الشرقیه عربستان را با یکدیگر مرتبط دانست و یادآور شد: اشغال بحرین توسط آل سعود و نیروهای سپر جزیره نشان می دهد، امنیت ریاض با امنیت بحرین گره خورده و سرنگونی رژیم آل خلیفه به معنای آغاز مسیر سرنگونی دیکتاتوری آل سعود است.

بر اساس این بیانیه، هدف از اشغال بحرین از سوی نیروهای سپر جزیره با چراخ سبز آمریکا، سرکوب انقلاب 14 فوریه، پاکسازی نژادی و مذهبی مردم بحرین، دستگیری مردم و فعالان سیاسی و خاموش کردن شعله انقلاب بود.

این جنبش افزود: این طاغوتها چک سفید امضا کرده اند تا همیشه نوکر آمریکا، انگلیس، یهودیان صهیونیست و فراماسونری جهانی باشند؛ لذا برای پیروزی فقط به خداوند متعال توکل می کنیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار