عضو شوراي مركزي انصار حزب‌الله گفت: هتاكان روزنامه شرق با اين رفتار خود ثابت كرده‌اند كه يكي از پايگاه‌هاي دشمنان نظام هستند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، عصر امروز يكشنبه 9 مهرماه در جلسه عمومي و هفتگي انصار حزب‌الله در جمع برخي از اعضا به بررسي زمينه‌هاي هتاكي روزنامه شرق پرداخته شد.

در اين جلسه حجت الاسلام مهدي حسن‌زاده عضو شوراي مركزي انصار حزب‌الله با اشاره به هتاكي روزنامه شرق گفت: ‌اگر ايثارگري و مقاومت رزمندگان و  ايثارگران انقلاب اسلامي در سالهاي دفاع مقدس نبود سرنوشت كشور به سمت نابودي ارزش‌هاي اسلام سوق داده مي‌شد و اين كشور در دست دشمنان اين كشور قرار مي‌گرفت.

عضو شوراي مركزي انصار حزب‌الله در ادامه افزود: كساني كه به ساحت شهدا و رزمندگان هتاكي مي‌كنند با هتاكان به ساحت مقدس اسلام و پيامبر عظيم الشان اسلام(ص)هيچ تفاوتي نخواهند داشت.

وي افزود: ديده شده كه افكار عمومي غيرمسلمانان اين جسارت‌ها و هتاكي‌ها به ساحت پيامبران و اسلام را محكوم كرده‌اند اما عواملي كه در اين به اصطلاح روزنامه فعاليت مي‌كنند و به سادگي و در عين بي شرمي به رزمندگان و ايثارگران كه پيرو پيامبر و اسلام ناب محمدي(ص) هستند جسارت مي‌كنند.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده تصريح كرد:‌امروز تقسيم‌بندي دنيا با تقسيم‌بندي گذشته تفاوت پيدا كرده و دنيا به دو جبهه كفر و جبهه عدالت‌خواهي تقسيم شده است؛ جبهه كفر كه خود را در مقابل عدالت‌خواهي اسلام در حال نابودي مي بيند سياست خصمانه خود را با لابي صهيونيسم بر پايه هتاكي به مقدسات اسلام بنا كرده است.

عضو شوراي مركزي انصار حزب‌الله با اشاره به دلايل جسارت به ساحت مقدس اسلام و پيامبر عظيم‌الشان(ص) تاكيد كرد:‌ يكي از دلايل اين بي‌حرمتي‌ها به مقدسات اسلام و شيعيان ايجاد تزلزل بين نسل جوان است تا اين نسل را نسبت به اين مقدسات بي اعتنا سازند و همچنين يكي ديگر از دلايلي كه مي‌شود در اين راستا به آن اشاره كرد خوف از نفوذپذيري اسلام در بين مردم دنيا است كه دشمنان سعي دارند با اين هتاكي‌ها افكار مردم و ديگر اديان را از حقانيت اسلام مبين منحرف كنند.

وي خاطرنشان كرد: هم‌اكنون در غرب گرگ‌صفتي‌هايي پديد آمده كه در مقابل مسائل انساني به بن‌بست رسيده‌اند و سعي دارند از گسترش اسلام در بين كشورهاي غربي و اروپايي ممانعت به عمل آورند.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با اشاره به نفوذ انقلاب اسلامي ايران در دنيا تصريح كرد: گسترش انقلاب اسلامي به نحوي بوده كه بسياري از جوانان و افكار عمومي منطقه به سمت گرايش به شيعيان و انقلاب اسلامي سوق پيدا كرده است به نحوي كه خطبه‌هاي مقام معظم رهبري در رابطه با مسائل منطقه و بيداري اسلامي بين مردم كشورهاي عربي رواج پيدا كرده است.

عضو شوراي مركزي انصار حزب‌الله  در ادامه افزود:طرح مسائل هسته‌اي ايران كه از سوي آمريكا و رژيم صهيونيستي مطح مي‌شود بهانه‌اي براي جلوگيري و منحرف كردن ديدگاه ساير ملت‌ها از ارزش‌هاي انقلاب و گفتمان عدالت‌خواه جمهوري اسلامي ايران است و فلسفه اين هتاكي‌ها در راستاي اسلام‌هراسي و قرآن هراسي قابل ارزيابي است.

وي در پايان خاطرنشان كرد:‌ هتاكان روزنامه شرق با اين رفتار خود ثابت كرده‌اند كه يكي از پايگاه‌هاي دشمنان نظام هستند لذا از مسئولين و دستگاه‌هاي قضايي كشور مي‌خواهيم كه با افرادي كه به ارزش‌هاي اسلام و نظام جسارت مي‌كنند به شديدترين وجه برخورد كنند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: شرق ، مرکزی ، انصار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار