تئوری ها یا همان نظریه های کسب و کار در این بین نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در آسان شدن مسیر راه اندازی و رونق آن دارند.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران کسب و کار راه انداختن و رونق دادن به آن کاری سخت و دراز مدت به نظر می رسد. البته مسلما انجام هر کاری سختی های خاص خودش را دارد و به ویژه مرحله شروع از همه سخت تر می نماید، اما تا وقتی می توان نظریه داد و برنامه ریزی کرد، چه باک از سختی کار. این نظریه ها حتی می توانند در جوانب دیگر زندگی نیز مورد استفاده قرار گیرند.

1 - آدم ها بهترین واکنش را نسبت به تئوری انگیزه نشان می دهند.

 2 - تئوری های از پیش سنجیده شده را با تئوری های در حال ظهور به توازن برسانید.

 3 - منابع را خردمندانه انتخاب کنید.

 4 - اخلال گران نوآوری را بشناسیم.

 5 - سبک و سنگین کنید.

 6  - سرمایه خوب و سرمایه بد را تعریف کنید.

 7 - مراقب باشید زود، دیر نشود.

 8 - در دام از این شاخه به آن شاخه پزیدن گرفتار نشوید.

9 - نیاز مشتری را دقیقا بشناسید.

 10 - فرضیه ها را پیش از عملیاتی شدن تست کنید.

 11 - قطعات یا مواد اولیه را خودتان تولید کنید ( از کسی نخرید ).

 12 - در هر کاری یک دست پنهان وجود دارد.

 13 - هدف خود را از اول بنویسید تا اشتباه نکنید.

 14 - به دنبال شکستن چارچوب ها باشید تا تئوری های جدید را کشف کنید.

 

برچسب ها: کسب ، کار ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار