سرمربی تيم ملي صبای قم گفت: امیر قلعه نوعی دوست و برادر من است و خاطرات خوبی را با هم داشتیم امیدوارم با استقلال موفق شود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، صمد مرفاوي گفت: بازی با استقلال بازی سختی برای هر دو تیم بوده زيرا استقلال تیم خیلی خوبی است و مهره هایی دارد که مردم آن ها را به عنوان ستاره می شناسند ولی ما تیمی جوان، باانگیزه و با نشاط داریم و دوست داریم فوتبال را به خوبی بازی کنیم. اميدوارم بتوانیم مقابل استقلال بازی خوب و تماشاگر پسندی را ارائه دهیم و نتیجه مورد نظر خود را به دست آوریم.

وی اضافه کرد: همه بازیکنان ما آماده هستند و مصدوم نداریم فقط چند بازیکن مصدوم داریم که به اميد خدا در هفته های آینده بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

سرمربي تيم ملي صباي قم در مورد جدایی گل محمدی تصریح کرد: من فکر می کنم اسم فوتبال ما حرفه ای است. ولی فوتبال ما حرفه اي نشده من از این که تیم من درعرض 9 روز سه بازی را انجام میدهد ناراضی هستم ما با هر تیمی که بازی کردیم آنها بازي قبلي خود را یک روز جلوتر انجام داده اند و فرصت بیشتری داشته اند.

مرفاوی خاطرنشان کرد: قلعه نوعی دوست و برادر بزرگتر من است من با قلعه نوعی خاطرات خوبی داشته ام من برای ایشان و تیم استقلال و هواداران آرزوی موفقیت دارم به هر حال من برای استقلال هم بازی کردم هم مربیگری کرده ام ولی فوتبال حرفه ای این را می گوید که به فکر تیم صبا باشم چون با تیم صبا تعهد دارم و باید با تمام وجود برای این تیم و مردم قم کار کنم تا بتوانم مؤثر واقع شوم./مح

برچسب ها: مرفاوی ، امیر ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار