درست قبل از کنفرانس سالانه حزب کارگر، "اد میلیبند"، رهبر حزب کارگر انگليس، بعلت ادعاهایش مبنی بر خدمات رسانی به همه مردم، با واکنش عمومی و اتهام فريب اذهان مواجه شد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه پرس تی وی؛ "میلیبند" ادعا کرده بود که حزبش در خدمت مردمی خواهد بود که بیشترین آسیب را از ائتلاف حزب لیبرال-دموکرات محافظه کار دیده اند.

او اظهار داشته بود که این اهداف با اعمال اصلاحات که شامل جایگزین کردن تنظیم کننده انرژی "آفگم"با ابزار دیگر است، عملی می‌شود. با این روش شرکت های تولید انرژی مجبور می‌شوند تا قیمتها را کاهش دهند.

اما در جلسه پرسش و پاسخی که در مدرسه راهنمايی شهر منچستر برگزار شده بود، شرکت کنندگان خشمگین حزب کارگر را بدلیل کاهش خدمات رسانی به مناطق محلی و راهکار مبهم "میلیبند" در ارائه جزئیات سیاست خود، به باد انتقاد گرفتند.

یکی از حضار خطاب به او گفت: بهتر است شهردار حزب کارگر "سالفورد"، در کلانشهر منچستر، با وعده های مربوط به خدمات سلامت روان، با اعصاب مردم بازی نکند و آنها را به کشتن ندهد.

این حزب همچنین قول داده بود که شهریه بحث برانگیز مدارس را از 9000 پوند به 6000 برساند. با این وجود، محافظه کاران مدعی هستند که حزب کارگر پر از "وعده های پوچ" است.

جان هایز"، رئیس شرکت انرژي "توری"، گفت: همچنان که قیمت انرژی برای مصرف کننده افزایش پیدا می‌کند، سود شرکت تولید انرژی حزب کارگر نیز بالا رود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار