آغاز مسابقات قهرمان كشوري بوكس از 20 مهر

مسابقات قهرماني كشوري بزرگسالان كه به منظور انتخابي تيم ملي بزرگسالان از 20 مهر به ميزباني خوزستان برگزار مي شود تنها گذرگاهي است كه مشت زنان كشورمان مي توانند فرصت ملي پوش شدن را بدست آوردند.

همايون اردلان، دبير فدراسيون بوكس در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران بيان داشت : با نظر مسئولان فدراسيون بوكس و كادر فني مقرر شد كه اعضاي تيم ملي بوكس بزرگسالان از طريق مسابقات قهرمان كشوري انتخاب شوند و قهرمانان اين مسابقات پيراهن تيم ملي بوكس را به تن مي كنند. وي در ادامه افزود : به همين منظور به تمامي بوكسورها آماده باش داده ايم تا در مسابقات قهرمان كشوري كه 20 مهرماه در خوزستان شروع مي شود شركت كنند چرا كه تنها اين مسابقات است كه شانس ملی پوش شدن را برای تان فراهم می‌کند.

دبیر فدراسیون بوکس در ادامه افزود: این دوره از رقابت‌های قهرمان کشوری برای تعیین اردونشینان تیم ملی جهت مسابقات آسیایی است و هر بوکسوری که در این مسابقات شرکت نکند در آینده به اردو دعوت نخواهد شد و این قضیه برای همه مشت زنان یکسان است و فرقی میان قهرمانان و المپیکی‌ها قائل نمی‌شویم چرا که معتقدیم بوکسورهای ملی پوش باید براساس شایستگی‌هایشان به اردو بیایند.

اردلان اظهار داشت: از میان 200 بوکسوری که از 31 استان در این رقابت‌ها شرکت می‌کند با توجه به امکانات مربوطه 24 ملی پوش را به اردوی تیم ملی دعوت خواهیم کرد تا تمرینات خود را برای حضور در مسابقات آسیایی اینچیون 2014 برگزار کنند.

دبیر فدراسیون بوکس در خصوص وضعیت ملی پوشان جوان و نوجوان اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به تغییر زمانی که در مسابقات جهانی بوکس جوانان ایجاد شده ملی پوشان فرصت مناسبی برای تمرینات پیدا کردند تا بتواند با آمادگی هرچه بیشتر راهی این رقابت‌ها شوند درهمین راستا رایزنی‌هایی را با اوکراینی‌ها داشتیم که بتوانیم با مشت زنان آنان به تمرین بپردازیم که خوشبختانه با موافقت اوکراینی‌ها این امر موثر واقع شد و منتظر جوابیه شورای برون مرزی هستیم.

وی در ادامه بیان داشت: حضور در این اردوی مشترک برای جوانان کم تجربه بسیار موثر خواهد بود تا بتوانند در مقابل مشت زنان قدرتمند دیگر کشورها به خوبی ظاهر شوند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار