استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ملت ایران، پشتوانه اصلی نظام جمهوری اسلامی است و تحریم و تهدید ها را به فرصت تبدیل می كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد 

علی اصغر عنابستانی گفت: جبهه استكبار و كشورهای غربی، تنش های روانی، تهاجم های فرهنگی و تحریم های اقتصادی را با هدف ایجاد تزلزل در نظام جمهوری اسلامی در دنیا دنبال می كنند.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم كشور در 33 سال گذشته، بارها در شرایط مختلف به جهانیان ثابت كرده اند كه همیشه در جهت آرمان های انقلاب و ارزش های دفاع مقدس به سمت قله های افتخار حركت می كنند و باز نمی ایستند.

عنابستانی گفت: هم اكنون مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی، با تبعیت از دستورات مقام معظم رهبری( مد ظله العالی )،  و پایبندی به آرمان های حضرت امام خمینی (ره)، روز به روز پیشرفت و توسعه در زمینه های مختلف كشور را به جهانیان نشان می دهند.

وی افزود: مردم به نظام و دولتمردان اعتماد دارند و این اعتماد و خدمت مسئولان به مردم، ریشه در باور های مردم دارد و دشمن نمی تواند اعتماد  مردم را نسبت به دولت سلب کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری، به كارشكنی و جنجال های كشورهای غربی بر علیه ایران،اشاره کرد و گفت: مردم و نظام جمهوری اسلامی با تمام توان با هجمه های آنها مقابله می كند و جزء 20 كشور برتر جهان است،  توسعه ایران اسلامی و پیروزی انقلاب، تنها راه و هدف مردم ایران نیست، بلکه همه کشورها، برای جهانی شدن حكومت اسلامی و بیداری اسلامی، باید تلاش کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.