معاون آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از اختصاص 2250 کلاس درس برای دانش آموزان پایه ششم ابتدایی در سطح استان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، فتاح اهری گفت: با تمهیدات و برنامه ریزی انجام شده با وجود کمبود نیروی انسانی 2250 نفر نیرو و 2250 کلاس درس در سطح مدارس استان آذربایجان شرقی برای تحصیل این دانش آموزان فراهم شده است.

وی، گفت: از یکسال گذشته در جهت راه اندازی پایه ششم ابتدایی استارت آن زده شده بود که با تعامل و همفکری و همراهی و همکاری مسئولین کشوری و استانی و تلاش همه جانبه فرهنگیان این امر محقق شده است که امیدواریم این طرح منجر به تقویت بنیه علمی، فرهنگی و تربیتی دانش آموزان شاغل به تحصیل پایه ششم ابتدایی شود.

این مقام مسئول دغدغه ها و تأکیدات مقام معظم رهبری را در حوزه فرهنگی و علمی در جهت ارتقاء کمی و کیفی برنامه علمی فرهنگی آموزشی را یکی از برنامه های اولویت دار این سازمان در راستای تحقق فرمایشات معظم له برشمرد و افزود: توجه ویژه به تربیت، فرهنگ و تقویت مسائل معنوی اولویت کاری این سازمان در ترویج آموزه های دینی و معنوی است.

معاون آموزش و پرورش استان تلاش های انجام شده در زلزله اخیر توسط مجموعه آموزش و پرورش اهر را به جهت برنامه ریزی مناسب در جهت اسکان زلزله زدگان در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش بسیار مطلوب برشمرد و افزود: اداره آموزش و پرورش اهر در کمک به زلزله زدگان و اسکان موقت آنها کارنامه قابل قبولی ارائه کرد که رضایتمندی مردم و مسئولان را فراهم کرده است.

وی، در پایان اعتبارات فعلی آموزش و پرورش را در جهت تأمین نیازهای عمومی همکاران اداری خصوصاً عوامل آموزشی و اداری شاغل در ادارات آموزشی کافی ندانست و تلاش در جهت رفع دغدغه های فرهنگیان تأکید کرد.

فتاح اهری بااشاره به تأکیدات مسئولین نظام بر برنامه ریزی برای اقتصاد مقاومتی صرفه جویی، ارائه راهکارهای مناسب را برای عبور از این مقطع زمانی یادآور شد. /س

 

برچسب ها: جدید ، کلاس ، درس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.