بگذارید امریکا، بدکاره گروهک منافقین را در قامت یک رهبر مقتدر اپوزیسیون تصور کند! ما که خوب می دانیم حداکثر "عملی" که از این ها بر می آید ناسزا گفتن به سخنگوی جمهوری اسلامی در خیابان های نیویورک است!

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، وبلاگ سایرن امروز به روز شد و در آخرین یادداشت نوشت:

یکی از مشکلاتی که سال هاست موجب رنج و مشقت سیاسی آمریکا و مردمانش شده تعدد کانون های تصمیم گیر و نهادهای اطلاعاتی موازی بدون لجام دهنده ای واحد در این کشور است. شالوده تصمیم گیری ها آینده ساز رئیس جمهور یک کشور در انواع بنیادها و اندیشکده های تحقیقاتی- اطلاعاتی چیده می شود. آمریکا و شوروی سابق پیش قراول این نوع جمع آوری اطلاعات در جهان بوده اند. بعد از جمع آوری کور اطلاعات این کارشناسان امنیتی هستند که وظیفه دارند برآیند همه این داده ها را حساب کرده و نتیجه گیری را به مقامات بالا گزارش دهند.

حال اگر شخص یا گروهی در این سیستم نفوذ کند و برآیندها را به نفع خود تغییر دهد کل سیستم در طول زمان به علت نتیجه گیری غلط دچار مشکل خواهد شد. به نظر بسیاری از کارشناسان امنیتی جهانی که هنوز دلال های سازمان منافقین با چک های 25 هزار دلاری اقدام به خریدشان نکرده اند آمریکا از چنین معضل بزرگی رنج می برد. اطلاعات غلط جزئی در برآیند کلی به اندازه ای تاثیر گذار هستند که می توانند موجبات ورشکستگی یک کشور به بزرگی آمریکا را در ده سال رقم زنند. جنگ عراق نمونه بارز این اطلاعات گیری غلط بود. نمونه بزرگ تاریخی پیش تر از آن نیز انقلاب 57 ایران بود. در همه این موارد منابع اطلاعاتی ساده و حتی محلی- منطقه ای در طول زمان چنان ضرباتی به منافع ملی آمریکا وارد کردند که هنوز صدایش در گوش تاریخ تکرار می شود.

اصل دوام فرقه منفور، غیر کارآمد و بی استفاده منافقین خلق نیز در پراکندن اطلاعات غلط مستتر است. منافقین هر بار با گزیدن سیستم های اطلاعاتی رژیم اشغالگر قدس و آمریکا از یک سوراخ موفق می شوند بودجه امنیتی شان را بچاپند. فرانسه به علت بروکراسی اطلاعاتی کمتر با سرعت بیشتری به پرهزینه بودن فرقه رجویه در برابر منافع اندک یا نداشته اش پی برد. اما به نظر می رسد آمریکا به جد تصمیم دارد نقش "عمو پولدار احمق" را تا سال ها برای مریم و مسعود رجوی بر عهده بگیرد.

واقعیت این است که اگر روزی 5 دقیقه یک مامور "جمع آوری اطلاعات با منابع آزاد" پای رسانه گروهک منافقین بنشیند "هوای کارآمدی" اپوزیسیون قدر قدرت و دموکراسی خواه مجاهدین به مدیریت مریم رجوی وی را تا سقوط جمهوری اسلامی خواهد برد. آنها که مسئول خط دهی و تحلیل این داده های غلط اندر غلط هستند هم که از چند سال قبل پیش خرید شده اند پس به وزیر امور خارجه دولت ایالات متحده خبر می رسد که چه نشسته ای! ما یک "آلترناتیو" عالی، کارآمد، دوگانه سوز، جنگی، دموکراسی خواه، اسلام گرا و مستقل در مرز ایران یافته ایم که قابلیت براندازی حکومت "ملایان" را دارد!

خوب! کلینتون هم دو سال وقت صرف بررسی اطلاعات و داده های همه مراکز و اندیشکده های جهانی(!) آمریکایی می کند فارغ از این که "پول" چه کارها که نمی کند!

تا اینجای کار اصل ماجرا دست مان آمد و دریافتیم که فرقه رجویه نه تنها در طول سال های گذشته به جهت سقوط عمو صدام قدرت نیافته اند بلکه به علت مبارزات خود آمریکایی های اشغالگر و بعد از آن دولت مردمی عراق بسیار ضعیف هم شده اند. حتی برخلاف آن چه سعی می کنند به نمایش بگذارند از قدرت اطلاعاتی متوسطی هم برخوردار نیستند. همه پزهای اطلاعاتی شان در مورد برنامه اتمی ایران نشات گرفته از واقعیت "چند اربابی" است که پیش از این مفصل به آن پرداخته ایم. منافقین اطلاعات را از واسطه های اطلاعاتی موساد یا سایرین مخفیانه خریداری می کنند تا برای دول غربی و آمریکا داده سازی غلط اطلاعاتی انجام داده و خود را قوی و کارآمد جلوه دهند.

برآورد غلط سازمان های امنیتی- اطلاعاتی یا سیاسی دشمنان غربی ایران از جمله آمریکا تاکنون منافع بسیاری برای جمهوری اسلامی ایران به همراه داشته است. تصورات غلط خوراک سازان و تحلیل گران غربی موجب شد تحریم هایی را برنامه ریزی کنند که قرار بود یک ساله ایران را به زانو درآورند اما علی رغم به وجود آوردن مشکلات ناخواسته بر تفکر "ما می توانیم" ایرانی جامه عمل پوشاندند و موجب شدند ره صد ساله را سی ساله طی کنیم. داده های غلط سرویس های اطلاعاتی اسرائیل موجب شد در طول یک دهه رژیم اشغالگر قدس درگیر دو جنگ مفتضحانه شده و هیمنه اش در منطقه از دست برود. خاطرات سیاسی- نظامی – تاریخی ایران و متحدانش از خبط های اطلاعاتی غرب به اندازه ای سرشار است که خود یک مجال مفصل برای یادآوری می طلبد. تک تک عملیات های ظفرمندانه لشکر اسلام در منطقه خاورمیانه از آزادسازی خرمشهر گرفته تا موفقیت های پی در پی حزب الله لبنان! از دستاوردهای هسته ای جوانان دست از جان شسته ایرانی گرفته تا پیروزی مردم غزه و سوریه! از بیداری اسلامی ملت های خو گرفته به خفقان تا وقایع سیاسی وخیم عربستان سعودی! از حضور ایران منزوی(!) در حیات خلوت عمو سام در آمریکای جنوبی گرفته تا بالا رفتن عکس رهبر ایران در خیابان های بحرین و عربستان و غزه و کشمیر و افغانستان و عراق و ...!

بگذارید امریکا، بدکاره گروهک منافقین را در قامت یک رهبر مقتدر اپوزیسیون تصور کند! ما که خوب می دانیم حداکثر "عملی" که از این ها بر می آید ناسزا گفتن به سخنگوی جمهوری اسلامی در خیابان های نیویورک است! تحلیل غلط نتیجه گیری غلط را به دنبال دارد! یک روزی هم قرار بود "هخا" ایران را آزاد کند. امروز استکبار دیگر سبدی ندارد که تخم مرغ هایش را در آن بگذارد پس با خفت آویزان پس مانده های دیروز خود می شود! حتی اگر به مریم رجوی و عقب افتادگان ذهنی موبایل ندیده و در حسرت ازدواج فرمان آتش به اختیار هم بدهد منتهی الیه جریان، یک عملیات فروغ جاویدان دیگر خواهد بود. عملیاتی که در دوران اوج قدرت رجوی ها با تبلیغات بسیار زیاد آغاز شد اما  به مصابه یک شمع لرزان در دست جوانان این کشور با یک "پف" خاموش شد!
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار