نیروهای موثر و متخصص می توانند در نمایشگاه کار با صنایع بزرگ داخلی ارتباط برقرار کنند.

دکتر روستا آزاد رئیس دانشگاه صنعتی شريف در گفتگو با خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران در حاشیه دومین نمایشگاه کار در دانشگاه صنعتی شريف گفت: نمایشگاه کار با حضور شرکتهای بزرگ صنعتی کشور برگزار گردیده و هدف آن معرفی محصولات آموزشی و معرفی ظرفیت های نیروی تخصص و آماده اشتغال و برقراری ارتباط بین آنها و صنایع داخلی است و طی برگزاری یک دوره قبلی این نمایشگاه موفقیتهای زیادی در این زمینه داشته است.

در ادامه نیز دکتر شريف خانی دبیر اجرایی نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شريف گفت: تاکنون محصولات پژوهشی دانشگاه های کشور به راحتی در دسترس بوده ولی محصولات آموزشی با بازار کار ارتباط زیادی نداشته است و ما سعی  کردیم دراین نمایشگاه این ارتباط مهم را برقرار کنیم ومحصولات آموزشی دانشگاه های کشور بخصوص دانشگاه صنعتی شريف را به صنایع داخلی معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه 30 شرکت بزرگ داخلی در نمایشگاه کار شرکت داشته اند افزود: در سال گذشته 150 نفر در این نمایشگاه توانستند جذب بازار کار شوند و این امر یک قدم موثر برای جذب نیروهای موثر و متخصص برای ارتقا سطح کیفی صنایع داخلی بوده است.

گفتنی است نمایشگاه کار در دانشگاه صنعتی شريف امروزه با حضور رئیس دانشگاه صنعتی شريف و نمایندگان شرکت های بزرگ صنعتی افتتاح گردید./ع2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار