عضو حزب موتلفه اسلامي گفت: انتخابات مجلس نشان داد که با عدم حضور دوستان خاتمي اين انتخابات نيز به صورت پرشوري برگزار شد و ملت ايران با بي اعتنايي نسبت به جريان اصلاحات، اين جريان را از عرصه سياسي کشور کنار گذاشتند.

حجت الاسلام محمد حسن ذاکري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات اخير خاتمي مبني بر برگزاري پرشور انتخابات از سوي اصلاحات گفت: تا زماني که خاتمي و دست اندر کاران جريان اصلاحات بويژه کساني که وقايع اسف بار انتخابات سال 88 را رقم زدند نسبت به اعمال خود اظهار پشيماني نکنند و از ملت ايران بابت اين رفتار خود عذرخواهي نکنند، سخنانشان قابل شنيدن نخواهد بود.

عضو حزب موتلفه اسلامي در ادامه افزود: اگر خاتمي به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و ارزش‌هاي آن پايبند باشد بايد موضع خود را مشخص کند و ضمن فاصله گرفتن از اعمال گذشته خود، از تمام ملت ايران عذرخواهي کند.

حجت الاسلام ذاکري تصريح کرد: انتخابات مجلس نشان داد که با عدم حضور دوستان خاتمي اين انتخابات نيز به صورت پرشوري برگزار شد و ملت ايران با بي اعتنايي نسبت به جريان اصلاحات اين جريان را از عرصه سياسي کشور کنار گذاشتند.

حجت الاسلام ذاکري در پايان خاطر نشان کرد: نظام جمهوري اسلامي ايران با حضور هيچ گروه و  دسته‌اي در انتخابات مشکلي ندارد اما به اين شرط که آنها موافق با ارزش‌هاي نظام و اسلام گام بردارند و به ولايت فقيه و قانون اسلامي پايبند باشند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اصلاحات ، خاتمی ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار