آثار توليدي در ژانر پليسي نبايد تنها معطوف به نكات مثبت اين قشر شود و بايد نكات منفي نيروي انتظامي را هم به تصوير بكشيم.

سيد جمال ساداتيان تهيه كننده سينما در خصوص ژانر پليس به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: فيلم هايي كه در ژانر پليس توليد مي‌شود بايد در جهت جذب مخاطب واقعيت هاي جامعه را به تصوير بكشد.
وي افزود: در هر شغلي بايد به نكات مثبت و منفي آن اشاره كرد و به معضلات موجود در جامعه پرداخت اما متاسفانه تا به امروز موافقتي در اين خصوص نشده و آثار توليد شده در ژانر پليسي كليشه اي شده است.
وي تصريح كرد: فيلمسازان فعال در ژانر پليس نمي توانند يك پليس خلافكار را به تصوير بكشند چون با انتقاد و مخالفت هايي از سوي نيروي انتظامي مواجه مي شوند حتي زماني كه يك خلافكار در لباس پليس نقشي را ايفا مي‌كند باز با مخالفت روبرو مي شود.
ساداتيان اظهار داشت: اين حواشي ها و مميزي ها باعث مي‌شود افراد كمتري جرات فعاليت در اين ژانر را پيدا كنند و اين  كنار كشيدن ها باعث كمرنگ شدن اين ژانر مي‌شود.
وي خاطرنشان كرد: بيشتر آثاري كه با موضوع پليس توليد مي‌شود سفارشي بوده و هيچ حمايتي از سوي بخش خصوصي در جهت توليد آثار پليسي صورت نمي‌گيرد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.