رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال گفت: تابستان امسال بیش از 70 هزار مسافر و گردشگر با سفر به مناطق مختلف و استفاده از جاذبه‌های دیدنی شهرستان خلخال ایام تعطیلات خود را سپری کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / علی درویشی صبح امروز در جریان بازدید از مناطق نمونه گردشگری خلخال گفت: به رغم مشکلات متعدد، فرماندار خلخال تاکید کردند با یک عهد و پیمان واقعی از ابتدای سال آینده تا پایان تابستان حضور گردشگران و مسافران را به خلخال به بیش از 2 میلیون نفر برسانند.

وی در ادامه از ساخت هتل و مجموعه‌های فروش صنایع دستی در این شهرستان خبر داد و گفت: با همکاری شهرداری خلخال قرار است مبادی ورودی شهر هم از سمت اردبیل و هم از سمت گیلان به بهترین شکل نماسازی شده تا در ورود مسافران و گردشگران یک رغبت و علاقمندی خاص ایجاد شود.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال افزود: در مناطق نمونه گردشگری این شهرستان اعم از ازناو، منطقه نمونه گردشگری امامزاده عبدالله کلور و همچنین الماس 80 درصد زیرساخت‌ها مهیا شده است.

درویشی گفت: ما در تدارک تهیه یک مستند جالب با همکاری صدا و سیما در معرفی جاذبه‌ها و مناطق بکر گردشگری هستیم تا بتوانیم میزان ورود گردشگران، مسافران و سرمایه‌گذاران را ارتقا دهیم.

وی افزود : سیاست دولت در مناطق محروم با هدف جذب گردشگران و سرمایه‌گذاران داخلی، تامین زیرساخت‌های مورد نیاز است./س .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.