امام جمعه نهاوند در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی گفت:‌ بالاترین سرمایه معنوی و اجتماعی نیروی انتظامی اعتماد مردم است.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی نهاوند پلیس خدمتگزار را موجب آرامش و امنیت جامعه خواند و اظهار کرد: ملتی که پلیس را خدمتگزار بداند و با او رابطه عاطفی و معنوی داشته باشد را می‌توان به ملتی خوشبخت تعبیر کرد.

وی اعتماد مردم به پلیس را بالاترین سرمایه معنوی و اجتماعی این نیرو ذکر کرد و افزود: امروز مردم پلیس را از خود می‌دانند و به آن به عنوان محافظ آبرو، مال و جان خود می‌نگرد.

امام جمعه نهاوند با اشاره به اینکه مردم باید قدر پلیس خدمتگزار را بداند، تصریح کرد:‌ ایران اسلامی به واسطه ارتباط سازنده و مستحکم مسئولان و مردم، همواره در شاخص‌های تأمین امنیت از نمره بالاتری نسبت به سایر کشورهای جهان برخوردار است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت:‌ مردم، حاکمیت و نیروی انتظامی سه ضلع مثلث امنیت هستند و امروز نیروی انتظامی با کمترین امکانات موجود بیشترین خدمات‌دهی در زمینه امنیتی و اجتماعی را ارائه می‌کند.

مهدی سنایی ایمان درونی، وجدان کاری و نظم اجتماعی و فردی را از ویژگی‌های بارز هر پلیس خواند و اظهار داشت: هر منطقه‌ای که دارای پلیس مقتدرتر، منضبط و باایمان باشد از نظر امنیتی و اجتماعی در رتبه‌های بالاتری قرار می‌گیرد.

وی به برپایی نشست سران کشورهای غیر متعهد‌ها در تهران اشاره و عنوان کرد: ‌همه افرادی که در این نشست شرکت کرده‌اند به مقوله امنیت این اجلاس نمره قبولی دادند و این مهم نشان از اوج توجه مسئولان امنیتی کشور به ویژه نیروی انتظامی در برنامه‌ریزی دقیق برای تأمین امنیت در همه زمینه‌ها را دارد.

فرمانده انتظامی نهاوند نیز نیروی انتظامی را حافظ جان، مال و آبروی مردم دانست و بیان داشت:‌ افتخار نیروی انتظامی مردمی‌ بودن آن است.

عباس نظری امنیت و احساس امنیت را دو مقوله جدا از هم ذکر کرد و افزود:‌ تأمین امنیت وظیفه پلیس است اما در بحث احساس امنیت همه دستگاه‌های فرهنگ‌ساز باید وارد عمل شوند تا احساس امنیت در بین مردم روز به روز افزایش یابد زیرا امنیت و احساس امنیت موجب تقویت همه زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی، رفاهی، اقتصادی، تولیدی، اشتغال، سرمایه‌گذاری و... می‌شود.

وی از اجرای 80 برنامه فرهنگی، آموزشی، ورزشی در هفته ناجا در نهاوند خبر داد و خاطرنشان کرد: غبارروبی مزار شهدا، اهدای خون، تجلیل از خانواده شهدا، تجلیل از نیروهای نمونه، مسابقات مختلف ورزشی و برپایی نمایشگاه‌های مختلف با موضوع ارائه خدمات این نیرو طی یک سال گذشته از مهم‌ترین برنامه‌های این نیرو در هفته نیروی انتظامی در نهاوند است.

در پایان از نیروها و پرسنل ساعی و نمونه این نیرو در نهاوند با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد./ج1

برچسب ها: همدان ، نیرو ، نهاوند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.