هفتمین جشنواره عکس خبری دوربین.نت در بخش های کارگاهی ، نمایشگاه عکس ،نمایش فیلم ، مالتی مدیا و اسلاید شودر فرهنگسرای رسانه آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه،هفتمین جشنواره دوربین .نت از روز جمعه 7مهر لغایت چهارشنبه 12 مهر از ساعت 15الی 22 در بخشهای مختلف برگزار می شود.
نمایشگاه عکس هفتمین جشنواره دوربین.نت با انتخاب 102عکس از ۳۶۴۰ عکس ارسال شده با موضوعات سیاسی، فرهنگ و هنر، ورزش، اجتماعی، سفر و ایرانگردی، اقتصادی، آیین و مذهب، بین‌الملل، تلفن همراه و مجموعه مستند اجتماعی از روز جمعه 7مهر افتتاح و در معرض دید علاقمندان قرارگرفت.
گفتنی است داوری عکسهای ارسالی توسط دکتر یونس شکرخواه، محمد فرنود، سیامک زمردی مطلق، مسعود امیرلویی، هنگامه گلستان، عباس کوثری و محمد نوروزی انجام شده است.
فیلمهای نگاه دوم (مانداناجلالی)،قطره قطره (سید سجاد موسوی)، خاطره های تهران (حمید قزلو)، گفتگوی منتشر نشده با ژاله (مرتضی نیک)، برخیز تا ازدواج کنیم (مرتضی نیافر)، آرزو(رومینا آغنده)، فاصله لیلی تا لی لی
(حمیده نادری) برای بخش مسابقه  از روز شنبه 7مهر تا روز چهارشنبه 12 مهر همه روزه ساعت 18 در سالن شهید آوینی فرهنگسرای رسانه به نمایش گذاشته می شود .
همچنین کارگاههای آموزشی با موضوعات اندیشه عکاسانه ،فوتوژورنالیسم و کاربردهای آن با شیوه های مدرن و اهمیت انتخاب عکس همه روزه ساعت 30/18 برگزار خواهد شد.
نشستهای عکاسی دیپلماسی، عکاسی در رسانه های خارجی، سفر و گردشگری، عکاسی مستند و عکاسی در المپیک 2012  که همه روزه از ساعت 30/ 20برگزار می شود از دیگر برنامه های این جشنواره می باشد.
یاد آور می شود فیلمهای  حرف (احمد حجارزاده)، قاب های شکسته( غلامرضا نعمت پور)، اتاق سفید(حسین پرتویی ،سیاوش مقدم) c4 (بهروز باقری)  و نگیر آقا (احسان رافتی ) در بخش خارج از مسابقه هر شب ساعت 22پخش خواهد شد.
اختتامیه هفتمین جشنواره دوربین .نت روز پنجشنبه 13 مهر در فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر ضمن مراجعه به آدرس اینترنتی Rasaneh.farhangsara.ir   می‌توانند به نشانی میدان ولیعصر ابتدای بلوار کشاورز جنب پایگاه انتقال خون مراجعه کنند و یا با شماره تلفن: 88800613 تماس گیرند./ي2
برچسب ها: جشنواره ، فرهنگسرا ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.