سرپرست فرمانداری خلخال گفت: شهرستان خلخال با فاصله 100 کیلومتر از رودخانه قزل‌اوزن استحقاق برداشت از این منابع آبی را دارد که تاکنون از این ظرفیت استفاده نشده و هیچ منعی برای برداشت وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ هوشنگ محمدی دیروز در جلسه تبیین راه‌های توسعه شهرستان کوثر افزود: در آینده نزدیک شاهد برداشت آب برای مصارف تولیدی،‌ کشاورزی و صنایع از رودخانه قزل‌اوزن خواهیم بود تا بتوانیم آب مورد نیاز طرح‌های توسعه‌ای را در اختیار آنها قرار دهیم.

وی گفت: به زودی قرار است جشن برداشت آب از رودخانه قزل‌اوزن با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شود تا بتوانیم بخشی از نیازمندی شهرستان را در این زمینه تامین کنیم.

سرپرست فرمانداری خلخال به طرح‌های اولویت‌دار در توسعه شهرستان اشاره کرد و افزود: ما با همکاری دستگاه‌های مرتبط تعداد این طرح‌ها را به 25 مورد افزایش دادیم تا با برخورداری از تسهیلات سرمایه‌گذاران بتوانند این طرح‌ها را اجرایی کنند.

رئیس کار گروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان خلخال در ادامه گفت: در کنار برگزاری همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری خلخال و کوثر نمایشگاهی از توانمندی‌ها و صنایع دستی این شهرستان به نمایش گذاشته می‌شود و مصمم هستیم روز فرهنگی خلخال را نیز نامگذاری کرده تا در این روز بخش‌های عظیمی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های منطقه بهتر از گذشته معرفی شود./س 

برچسب ها: خلخال ، برداشت ، آب ، از ، قزل ، اوزن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.