مدیركل آموزش و پژوهش استانداری استان مركزی گفت: 120 طرح پژوهشی و تحقیقاتی درحوزه های مختلف امسال در كارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری استان تصویب شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک رشیدی افزود: تعداد طرح های رسیده به این كار گروه از ابتدای سال جاری تاكنون 178 مورد بوده كه با توجه به اولویت های استانی مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهار كرد: اولویت های تحقیقاتی استان بر مبنای شناسایی نیازها، توانمندی ها و مزیت های مختلف منطقه ای و همچنین عملیاتی كردن برنامه های پژوهشی در سال جاری تهیه و تدوین شده است.

مدیركل آموزش و پژوهش استانداری استان مركزی بیان كرد: اولویت های برنامه های پژوهشی در استان با رویكرد اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم ها است كه بر شعار تولید ملی حمایت از كار و سرمایه ایرانی استوار است.

رشیدی توضیح داد: اختصاص سهم پژوهش از بودجه جاری و عمرانی (نیم تا سه درصد) از سوی همه دستگاه های اجرایی الزامی است و هر دستگاه و نهاد اجرایی موظف به هزینه كرد این اعتبارات در حوزه پژوهش می باشد.

وی اضافه كرد: امسال توجه بیشتری به تحقیق و پژوهش به ویژه پژوهش های كاربردی شده است و از موضوعات موازی و ناكارآمد نیز پرهیز شده است./س

برچسب ها: طرح پژوهشی ، تصویب ، مرکزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.