معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 4 گفت: اداره خدمات شهری نواحی 6 و 7 و 8 در راستای زیباسازی و بهسازی فضای مدارس، اقدام به اجرای طرح رنگ آمیزی و شستشوی دیوارهای مدارس در این نواحی کرد.

 حمید ناصحی در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: در راستای بهسازی فضای مدارس و رفاه حال دانش آموزان، واحد زیباسازی ناحیه 6 اقدام به رنگ آمیزی مدارس شهید منصوری فر، سعدی، شهید گرامی، جواد الائمه به طول 6800 متر مربع کرد.

معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 4 ادامه داد: در راستای طرح استقبال از مهر طی هفته گذشته دیوارهای مدارس حافظ، 15 خرداد، رازی به همت اداره زیباسازی ناحیه 8 رنگ آمیزی و شستشو شد.

ناصحی تصریح کرد: در همین راستا به منظور یکپارچگی نمای مدارس، واحد زیباسازی ناحیه 7 اقدام به رنگ آمیزی جداره دیوارهای مدرسه راهنمایی دخترانه نقابت به طول 230 متر مربع کرد.

وی اظهار داشت: از دیگر طرح های اجرا شده در این ناحیه می توان به رنگ آمیزی در ورودی 35 مدرسه در محدوده این ناحیه اشاره کرد.

در ادامه حمیدرضا پازوکی رئیس اداره بازیافت منطقه 4 با اشاره به آموزش چهره به چهره بازیافت، بیان کرد: این آموزش به منظور فرهنگ سازی در خصوص ضرورت تفکیک پسماند از مبدا و حفظ محیط زیست توسط کارشناسان آموزش اداره بازیافت صورت می گیرد.

پازوکی اضافه کرد: در این آموزش ضمن ارایه توضیحات لازم در خصوص تفکیک پسماندها از مبدا، کیسه های خرید پارچه ای و بروشور آموزشی به شهروندان توزیع می شود.

رئیس اداره بازیافت منطقه 4 گفت: همچنین 100 عدد مخزن کارتن پلاست و مخازن ویژه پسماند خشک با توجه به نیاز شهروندان در اختیار آنان قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه آموزش چهره به چهره از مهمترین فعالیت های اداره بازیافت منطقه است خاطر نشان کرد: این آموزش ها بصورت روزانه در سطح منطقه برگزار می شودو در ضمن هماهنگی با مسئولین مجتمع ها کارشناسان در مجتمع ها حضور یافته و به آموزش چهره به چهره ساکنین می پردازند./ز

برچسب ها: مدارس ، زیباسازی ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار