استاندار قم از تصويب 16 طرح اشتغالزايي با اعتباري بالغ بر 41 ميليارد تومان در جلسه كارگروه اشتغال استان خبر داد و افزود: اين طرح ها، 75 فرصت شغلي جديد در استان فراهم خواهد كرد.

 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، كرم رضا پيريايي با قدرداني از تلاش دستگاه هاي عمل كننده به تعهد خود و تاكيد بر لزوم رصد دقيق روند اجراي برنامه هاي اشتغال استان در سال 91 گفت: دبيرخانه كارگروه اشتغال بايد با تشكيل جلسات مختلف با مديران دستگاه هاي عقب تر از برنامه، دلايل كندي حركت و راهكارهاي سرعت دادن به روند اشتغالزايي را بررسي نمايد.
پيريايي همچنين با اشاره به وضعيت تسهيلات مشاغل خانگي در استان، از عملكرد و همراهي بانك هاي عامل در اين زمينه قدرداني كرد و افزود: دستگاه هاي معرفي كننده طرح ها با همكاري بانك ها در اسرع وقت نسبت به پرداخت باقيمانده تسهيلات اين بخش به متقاضيان اقدام كنند.
وي به نشست اخير خود با مديرعامل بانك ملي كشور اشاره و تصريح كرد: در اين جلسه در باره موضوعات مهم اقتصادي استان از جمله توافق در زمينه اختصاص 141 ميليارد تومان به عنوان تعهد بانك ملي براي طرح هاي اشتغالزايي استان بحث و تبادل نظر صورت گرفت./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.