هيئت چهل نفره صلح آمريکا هفته آينده در اعتراض به حملات هواپيماهاي بدون خلبان آمريکا و پيشبرد مناسبات صلح آميز بين واشنگتن و اسلام آباد ، راهي پاکستان مي شود.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از  پايگاه اينترنتي آنتي وار ،اين هيئت که متشکل از چهل فعال صلح زن است با خانواده هاي قربانيان حملات هواپيماي بدون خلبان آمريکا ، وکلا ، شخصيت هاي فرهنگي ، سياستمداران پاکستاني و مقامات آمريکايي ديدار مي کند.
اين گروه اعلام کرد هفتم اکتبر در اعتراض به حملات هواپيماهاي بدون خلبان آمريکا در پاکستان که بيش از دو هزار و پانصد کشته به ويژه در ميان غير نظاميان به جا گذاشته است ، در منطقه وزيرستان جنوبي تظاهرات مي کند.
اين گروه افزود : « "جان برينان" مشاور ارشد باراک اوباما رئيس جمهوري آمريکا در امور مبارزه با تروريسم تاکيد دارد که حملات هواپيماهاي بدون خلبان آمريکا به غير نظاميان پاکستاني صدمه نمي زند اما مي دانيم که اين مسئله حقيقت ندارد. »
 اين گروه که مخالف جنگ و اشغالگري و خواهان مقابله با نظامي گري و اختصاص منابع به خدمات پزشکي و درماني ، آموزش و پرورش و مشاغل سبز است در حالي عازم پاکستان  خواهد شد که کارشناسان دانشگاه نيويورک در گزارشي به طور مفصل به چگونگي تاثير حملات هواپيماهاي بدون خلبان بر غير نظاميان و امدادگران حقوق بشر در پاکستان پرداخته اند.

برچسب ها: بین الملل ، آمریکا ، صلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار