نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث متروی تهران - بلده - آمل یکی از طرح‌های کاملا جدی در مازندران است که حدود 40 دقیقه مردم می‌توانند با بهره‌برداری آن از پایتخت کشور به مازندران سفر کنند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری در مراسم استانی پاسداشت روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری که به میزبانی آمل برگزار شد، ابراز داشت: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که به لحاظ فرهنگ و تمدن حرف‌های زیادی در دنیا برای گفتن داریم.

وی با اعلام اینکه کشورهای آسیایی به ایران و گردشگری در آن توجه ویژه‌ای دارند، بیان داشت: منطقه جغرافیایی مازندران از لحاظ طبیعت بکر، در کنار هم بودن جنگل، جلگه، دریا و کوهستان شرایط خاصی دارد.

ناصری با اعلام اینکه مازندران بیش از 1.5 میلیون نفر جمعیت دارد، افزود: در شهرهای ساحلی مازندران عدم وجود فرودگاه در جذب گردشگران تاثیر بسزایی دارد پس باید فرودگاه در شهرهای ساحلی مازندران فعال شود.

این مسئول با اعلام اینکه نباید فکر کنیم فردوگاه در شهرهای ساحلی بازدهی ندارد، یادآور شد: مناطق ویژه گردشگری در مازندران فضای مساعدی را برای توسعه صنعت گردشگری به وجود آورده است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه طرح‌های مهم ملی را در این استان داریم، گفت: بحث متروی تهران - بلده - آمل یکی از طرح‌های کاملا جدی در مازندران است که حدود 40 دقیقه مردم می‌توانند با بهره‌برداری آن از پایتخت کشور به مازندران سفر کنند.

ناصری اتوبان تهران - آمل نیز یکی از طرح‌های ملی و گردشگری استان بوده که با حمایت ویژه‌ای روبرو است، بیان داشت: در مورد بهره‌برداری هرچه زودتر آزادراه تهران شمال نیز با حضور نمایندگان مازندران پیگیری‌های مجدانه‌ای داریم.

وی با اشاره به اینکه زمین‌های شمال کشور محدود است، گفت: نباید بگذاریم افرادی از پایتخت کشور یک هکتار از زمین‌های این استان را در اختیار گیرند تا ماهی دو بار برای تفریح به آن منطقه بیایند.

 

* مسیری که اروپای سکولار رفته به انحراف و فروپاشی خانواده‌ها منجر شد

ناصری با تاکید اینکه ساخت مجتمع‌های گردشگری نظیر مجتمع نفت برای توریست‌ها فراهم شود، بیان داشت: البته باید حفظ اصول، ارزش‌ها و هویت ملی و منطقه‌ای نیز در نظر گرفته شود.

سفیر سابق ایران در واتیکان با اشاره به اینکه رهبر انقلاب نیز معتقدند که مردم شمال بهترین مردم کشور هستند، زیرا با وجود سواحل آنها فرهنگ، ارزش‌ها و هویت خود را حفظ کردند، گفت: باید ارزش‌های ما بر اساس اصول وحیانی باشد، محرم و نامحرم لحاظ شود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون تداوم نسل در اروپا رو به انقراض می‌رود، ازدواج معنایی ندارد زیرا مسیری که اروپای سکولار رفته به بن‌بست، چالش، انحراف و فروپاشی خانواده‌ها منجر شده است.

ناصری در سفارشی به جوانان تاکید کرد: ما دارای عزت نفس هستیم و فرهنگی ناب و اسلامی را در اختیار داریم پس باید در حفظ و ترویج آن کوشیده و به آن افتخار کنیم./ج1

برچسب ها: ساری ، مترو ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.