رئیس فدراسیون فوتبال : رفتن و ماندن من تنها به رأی اعضای مجمع فدراسیون فوتبال بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس علی کفاشیان در حاشیه برگزاری انتخابات رئیس هیئت فوتبال استان فارس در خصوص اعتراضات اخیر نسبت به ادامه فعالیت خود به عنوان رئیس فدراسیون تاکید کرد: نارضایتی و رضایت حق طبیعی اعضای مجمع فدراسیون فوتبال است که اگر از وضعیت فعالیت من به عنوان رئیس فدراسیون ناراضی باشند، حکم بر تعویض و برکناری من بدهند.
وی تصریح کرد: برخی از دلایل این نا رضایتی عدم برگزاری به موقع مجمع بود که البته مجمع فدراسیون تا اواخر مهر ماه تشکیل خواهد شد.
رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: اما باید دید که این اعتراضات نسبت به عملکرد من به عنوان رئیس فدراسیون است و یا اینکه به دلیل تشکیل نشدن مجمع این اعتراضات صورت می گیرد.
کفاشیان در خصوص آخرین وضعیت تیم پرسپولیس در بعد از بازی با سپاهان اصفهان یادآور شد: در خصوص ناراحتی برخی از بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی با سپاهان کار خاصی نمی توانیم انجام دهیم زیرا تاکنون شکایتی از سوی این باشگاه به فدراسیون فوتبال ارسال نشده است.
وی تصریح کرد: در صورتیکه باشگاه پرسپولیس از این وضعیت شاکی باشد، باید شکایت خود را به فدراسیون اعلام و ما نیز اقدام خواهیم کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت رئیسه فوتبال استان فارس تاکید کرد: این انتخابات کاملا قانونی برگزار شد و از میان 38 نفر حاضر به عنوان مجمع هیئت فوتبال فارس 35 نفر با رأی مثبت خود آیت اللهی را به عنوان رئیس هیئت فوتبال فارس انتخاب کردند.
کفاشیان با اشاره به اینکه تمامی استان ها باید از ظرفیت های خود استفاده کنند، یادآور شد: آیت اللهی به عنوان نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس هیئت فوتبال فارس یکی از کاندیداهای پست رئیس هیئت فوتبال استان بود که پس از رأِی گیری به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان مجددا انتخاب شد.
وی تاکید کرد: برخی از افراد طی چند روز گذشته با تلفن های خود درخواست به تعویض افتادن زمان انتخابات و برگزاری مجمع را داشتند که به دلیل حضور اکثریت اعضا در این جلسه انتخابات هیئت رئیسه فوتبال استان فارس در سلامت کامل برگزار شد.
هادی آیت اللهی با کسب 35 رأی از 38 رأی ارائه شده به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان فارس انتخاب شد./س

برچسب ها: فدراسون ، فوتبال ، کفاشیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.