نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: اصلی ترین نقطه اقتدار كشور در دست آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل /حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی در دیدار با مدیران و روسای آموزش و پرورش استان افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی امروزه در دنیا اقتدار یعنی اقتدار فرهنگی ، كه با صدای قوی ، اسلحه ، تفنگ و تجهیزات قوی بدست نمی آید، بلكه فقط با اقتدار علمی و فرهنگی می شود حاكمیت ملی و استقلال هر كشوری را حفظ كرد.

وی گفت: در شرایطی كه قدرت اهریمنی معادلات دنیا را به هم زده و منطق دنیای امروز اداره جهان با حق ویژه و منافع گروهی خاص است باید كشور را با قوی ترین مدیریت و فضای سالم تربیتی حفظ كرد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به این كه شدیدترین تحریم كشور ما در صنایع نظامی است افزود: 33 سال است كه در شرایط بحرانی قرار گرفته ایم ، در اسف بارترین شرایط جنگ را بر ما تحمیل كردند و قادر به تأمین كوچكترین نیازهای نظامی خود نبودیم ولی الحمدالله امروزه با تحمل سختی و تلاش مضاعف توانستیم در صنایع نظامی به خودكفایی برسیم.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی گفت: برای تربیت نسل سالم با فكر سالم ، عقل منطقی و نگرش زیبا به عالم و انقلاب اسلامی ایجاد احساس جمعی و آفرینش روح حماسی به مدیران توانمند و شایسته آموزش و پرورش ضرورت دارد.

وی افزود: ما دچار جنگ تمام عیار فرهنگی روی اصول و آداب شده ایم و تنها پناهگاه دانش آموز در مقابل تهاجم فرهنگی و امواج تبلیغاتی غرب معلم است كه او را در مقابل طبیعت سارق و منحرف هدایت كند.

امام جمعه اردبیل گفت: همه باید این جنگ مقدس فرهنگی را باور داشته باشیم و بر اساس شرایط سخت آن مدارس را مدیریت كنیم.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی با تاكید بر این كه جنگ امروز ما جنگ آداب است گفت: نقطه امید ما به تربیت نسل آینده آموزش و پرورش است ، اگر آموزش و پرورش به واقع كلمه اتفاق بیفتد ، بنیه علمی دانش آموز و قلب او قوی خواهد شد و هیچ نگرانی نخواهیم داشت/ س

برچسب ها: اصلی ، ترین ، نقطه ، اقتدار ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.