نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شوری اسلامی بر شتاب بخشی به روند كاری طرح زیرگذر شهر دوگنبدان تاكید كرد.

            

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران ياسوج  'غلامرضا تاجگردون در جلسه پروژه زیرگذر دوگنبدان افزود: فصل زمستان در این منطقه گرمسیری نباید بر روند عملیات اجرایی این طرح عمرانی عظیم تاثیر چندانی داشته باشد.

وی روند اجرایی طرح زیر گذر دوگنبدان را رضایت بخش اعلام كرد و گفت: در صورتی كه برنامه ریزی های لازم توسط متولیان در این پروژه صورت گیرد در نیمه دوم امسال نیز مشكل خاصی در روند عملیات اجرایی پیش نخواهد آمد.
تاجگردون تصریح كرد: از زمان برطرف كردن مانع' فیبر نوری' شركت مخابرات از محوطه كارگاهی زیر گذر، روند اجرایی این پروژه پیشرفت چشمگیری داشته است.
مجری و پیمانكار طرح زیر گذر شهر دوگنبدان گفت: با توجه به نزدیكی فصل زمستان و بارندگی در صورتی كه دستگاه های متولی همكاری لازم را در برای مهار آبهای سطحی به محوطه كارگاهی طرح نداشته باشند امكان كند شدن عملیات اجرایی طرح دور از انتظار نیست.
وی از دیوار چینی بتونی بطول 500 متر در فاز 1 و2 شمالی زیر گذر خبرداد و گفت: در فاز یك شمالی این طرح دیوار چینی به صورت كامل انجام شده است.
مسوول اجرایی و پیمانكار طرح زیرگذر افزود: با تمهیدات اندیشیده شده تا اواخر ماه جاری مشكل'پل خیابان قدس' و دور برگردان در طول محوطه كارگاهی طرح زیرگذر برطرف خواهد شد.
وی افزود: با برطرف شدن مشكل 'دور برگردان و پل خیابان قدس 'ترافیك در سطح شهر دوگنبدان بطور قابل توجهی كاهش خواهد یافت.
 طرح زیرگذر شهر دوگنبدان بزرگترین طرح عمرانی شهری استان گهگیلویه و بویراحمد است كه به طول حدود یك هزار و 300 متر طول در مركز شهرستان گچساران با اعتبارات شركت بهره برداری نفت و گاز در حال ساخت است ./ب

برچسب ها: زیر ، گذر ، دوگنبدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.