استاندار كهگیلویه وبویراحمد گفت: حفظ نظم و انضباط كاری و رعایت حقوق بیت المال مهمترین وظیفه و رسالت مسوولان و مدیران در هر دستگاه و نهاد اجرایی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری، سید'حسین صابری' در جمع فرمانداران و بخشداران كهگیلویه وبویراحمد افزود: وظیفه یك مدیر در نظام اسلامی در وهله نخست صداقت، پاكدستی و رعایت عدالت درانجام امور و خدمت رسانی بی منت به مردم است.
وی بیان كرد: امروزه آنچه كه شرع مقدس اسلام، نظام جمهوری اسلامی و رهبری از مسوولان و خادمان ملت می‌خواهد حفظ نظم و انضباط در همه امورو رعایت بیت‌المال در كنار خدمت صادقانه به مردم است.
صابری اجرای قانون و حركت در مسیر عدالت را از الزامات اصلی مدیران دانست و بر ضرورت توزیع عادلانه منابع و امكانات در همه مناطق و شهرهای مختلف استان به ویژه روستاها ونقاط دوردست تاكید كرد.
استاندار كهگیلویه و بویراحمد گفت: امروزه عظمت، عزت، اقتدار و استقلال و آزادی چیزی نیست كه به آسانی بدست آورده باشیم بلكه این عزت و اقتدار مرهون وخون‌بهای هزاران شهید در این نظام مقدس بوده است.
وی با بیان اینكه نباید استقلال آزادی و عزت امروز خود را به آسانی از دست دهیم ، اظهار داشت: یكی از مولفه های اساسی در حفظ استقلال ، ثبات و پایداری این نظام ترویج و گسترش تفكر و روحیه بسیجی در جامعه به ویژه در بین كاركنان و مدیران اجرایی در ادارات است.
صابری تصریح كرد: چنانچه ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس توانست با اراده و توكل بر خدا، مجاهدت و صبر رزمندگان و استقامت و پایداری مردم بر دشمن تا دندان مسلح آن روز پیروز شود، امروزه نیز در عرصه سازندگی و بالندگی، استقلال و خودكفائی خود باید با همان اراده و روحیه بسیجی حركت كرد.
استاندار كهگیلویه وبویراحمد بر نظارت و بازدید مستمر بر پروژه‌ها و طرح‌های در دست اجرا ، نگهداری از پروژه‌های افتتاح شده و تاكید بركیفیت و تسریع در اجرای طرح‌ها تاكید كرد.
وی افتتاح و تكمیل پروژه های عمرانی با پیشرفت فیزیكی بالا را در سطح استان ضروری عنوان كرد و افزود: توجه و رونق اشتغال خانگی، صنایع دستی، بنگاه‌های اقتصادی زود بازده، اشتغال مددجویان زیرپوشش نهادهای حمایتی با هماهنگی و همراهی متولیان مربوطه را از برنامه‌های اساسی فرمانداران و بخشداران در سطح استان اعلام كرد.
استاندار كهگیلویه وبویراحمد بیكاری را معضل اصلی دراین استان دانست و گفت: منابع دولت محدود است و باید برای كمك به امر اشتغال با همین سرمایه‌های اندك ، ایجاد تعاونی ها و ترغیب و تشویق سرمایه گذاران در حوزه های مختلف تولید و اشتغال و سرمایه گذاری را در استان رونق بخشید.
وی كهگیلویه و بویراحمد را استانی امن، پاك، مطمئن و برخوردار ازمزیت‌ها و مواهب مختلف الهی برای امر سرمایه گذاری دانست.
صابری در خصوص احداث مجتمع‌های اداری در شهرستان‌های تازه تاسیس استان گفت: بر اساس قانون ساخت و ساز ادارات در شهرهای زیر 70 هزار نفر و بخش‌های زیر 50 هزار نفر جمعیت باید به صورت 'مجتمع' باشد.
استانداركهگیلویه وبویراحمد به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سال آینده اشاره كرد و افزود: ضروری است كه فرمانداران و بخشداران از هم اكنون تدابیر ، تمهیدات و تلاش خود را برای یك انتخابات سالم و قانونمند بیندیشند.
صابری ارتباط تنگاتنگ مدیران دردستگاه‌های مختلف استانی و شهرستانی با مركز، همراهی و همدلی با دستگاه‌های اجرایی توجه به اصول و ارزش‌های انقلاب و نظام ،ارتباط صمیمی بین بخشداران ، فرمانداران و مدیران ستادی استانداری و امادگی برای دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی را از اولویت های كاری خود در سال جاری اعلام كرد./س

برچسب ها: نظم ، بیت ، المال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.