جمعي از دانشجويان دانشگاه‌هاي اصفهان با صدور بيانيه‌اي ضمن تقدير از اقدام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در پي توقيف روزنامه شرق خواستار نظارت بيشتر مسئولان بر عملكرد رسانه ها و مطبوعات شدند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جمعي از دانشجويان دانشگاه‌هاي اصفهان با صدور بيانيه‌اي ضمن تقدير از اقدام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در پي توقيف روزنامه شرق خواستار نظارت بيشتر مسئولان بر عملكرد رسانه ها و مطبوعات شدند.

متن بيانيه به شرح ذيل است:

بسم رب الشهدا و صدیقین

"من‌المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا"

در میان مومنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند، بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود نداده‌اند.(سوره احزاب آیه 23)

در هشت سال دفاع مقدس پسران و دختران این مرز و بوم با عشق به وطن و با گوش فرمایی مطلق به امر ولی زمان و نایب صاحب الزمان(عج)‌ با بصیرت و دینداری سرشار خود رشادت‌هایی نشان دادند تا اکنون نسلی که ماندند بتوانند در کمال آرامش و عافیت زندگی کرده و پیشرفت کنند. بچه‌هایی که با دست‌های خالی رفتند و حصر آبادان را شکسته خرمشهر و سوسنگرد را از چنگ دشمن درآورده و تا فاو پیشروی کردند، خون خود را دادند تا یک وجب از این خاک را به دشمنان ندهند و تا این که خاطرات تلخ تجاوز به ایرانی تکرار نشود.

اکنون اما عده‌ای در این زمان که به احتمال زیاد در زمان جنگ از مخالفین دفاع بوده‌اند و یا از کسانی که تقلید می‌کنند که آن‌ها با این نظام و دفاع از کشور مخالفند در این شرایطی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال دست و پنجه نرم کردن با جنگ نرم با استکبار جهانی است، در هفته‌ای که به نام هفته دفاع مقدس مزین بود اقدام به طراحی و چاپ کاریکاتوری کردند که کام همه ایرانی‌ها را تلخ کرد. اشخاصی که به ناموس و وطن اعتقادی ندارند ولی کوس وطن‌دوستیشان گوش عالم را کر کرده است، این افراد اگر از نفوذی‌های دستگاه‌های اطلاعاتی استکبار نباشند و از آن‌ها فرمان نگیرند مسلما در حال انتشار روزنامه برای آن‌ها می باشند. ( همانطور که بعضی از مقالات آن‌ها را افرادی از آمریکا ارسال می کنند و با اسم و عکسشان چاپ می شود. )

اعتقاد این اشخاص همان اعتقادی است که باعث شد سه چهارم از اراضی این کشور به غارت برود و به دست مستعمرین و مستکبرین بیفتد، این افراد مانند مجاهدین خلق که در دفاع مقدس برای دشمن فعالیت می کردند و نقاط مهم و حساس را به دشمن گزارش می‌کردند اکنون در جنگ نرم در حال گرا دادن به دشمنان و فعالیت در راستای اهداف مستکبرین که به حاشیه راندن ارزش‌های انقلاب اسلامی و بالخصوص دفاع مقدس است می‌باشند، حرکت این افراد در این برهه از زمان مانند حرکت آمریکا برای ساخت فیلم موهن و حرکت فرانسه در تجدید چاپ کاریکاتور موهن می باشد و همان تاثیر را در اذهان عمومی خواهد گذاشت.

لذا ما دانشجویان ضمن تشکر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و قوه قضاییه به خاطر اقدام سریع آن‌ها در توقیف روزنامه شرق و دستگیری عاملان طراحی و چاپ این کاریکاتور خواستار برخورد جدی، کاری و کوبنده‌ی قوه قضاییه با این افراد و در نظر گرفتن اشد مجازات برای این اشخاص می‌باشیم تا دیگر شاهد این رفتارهای هنجارشکنانه و موهن ارزش‌های انقلابی نباشیم و از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌خواهیم که بیش از پیش بر نشریات و روزنامه‌ها نظارت داشته باشد تا این غذاهای مسموم فکری وارد جامعه نشود.

و بدانید که این صدای امت حزب الله است که خواستار چنین برخوردی با این افراد می‌باشد و تا برخورد جدی صورت نگیرد این صدا هم انشاالله ساکت نخواهد شد.

«یاایّها النّبی جاهد الکفّار و المنافقین و اغلظ علیهم و ماواهم جهنّم و بئس المصیر»


انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار