به رغم تلاش رسانه هاي غربي براي سانسور تظاهرات اخير در اسكاتلند، تصاويري از اين تظاهرات چند هزار نفري در اينترنت منتشر شده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، طی روزهای گذشته هزاران نفر از مردم اسکاتلند در حمايت از پيشنهاد استقلال کشورشان از انگليس در ادينبرو پايتخت اسکاتلند تظاهرات کردند و این موضوع، بازتاب زیادی در اقشار مختلف این جامعه داشت. تظاهرات مردم اسکاتلند، يک گام بزرگ پيش از همه پرسي خواهد بود که قرار است در سال 2014 برگزار شود.

اما این موضوع، برای دولت انگلیس خوشایند نبود و آنها از زمان برگزاری این تظاهرات، به فکر افتاده اند جلوی جدا شدن این کشور را از خود بگیرند چراکه اسکاتلند سرشار از منابع نفت و گاز است و سالانه حدود 35 میلیارد دلار برای روباه پیر سود دارد.



با اين حال رسانه هاي غربي اين راهپيمايي را در اقدامی هماهنگ و کاملا مغرضانه، پوشش ندادند اما به رغم تلاش رسانه هاي غربي براي سانسور تظاهرات اخير در اسكاتلند، تصاويري از اين تظاهرات چند هزار نفري در اينترنت منتشر شده است.

به رغم تلاشهايي كه مسئولان انگليسي براي برگزار نشدن اين راهپيمايي و شکست هماهنگی های این اقدام صورت دادند با اين حال برگزاري چنين تظاهراتي كه تنها با استفاده از سايت هاي اينترنتي سازماندهي شد يك موفقيت بزرگ براي استقلال طلبان اسكاتلندي و شکستی برای سیاست های تفرقه افکنانه دولت انگلیس به شمار مي رود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار