در بحبوحه اتفاقات جنبش سبز هنگامی که جمعیت سبز معترض به سفارت ایران در فرانسه هجوم برد و انواع رفتارهای خشن، تخریب و فحاشی را انجام داد آیا شاهد چنین موجی از تقبیح نبودیم؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، بنا بر اخبار، ویدئو‌ها و عکس منتشر شده، رامین مهمان پرست سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، در خیابان‌های نیویورک مورد تعرض جمعیت معترضان ایرانی حاضر در محل قرار گرفته است و تنها با دخالت پلیس توانسته از مهلکه بگریزد./ سایت ضدانقلاب خودنویس
در تاریخ مبارزه سیاسی و به اصطلاح آزادی خواهانه اپوزسیون این اولین بار است که عناصر ضدانقلاب خوی وحشی گری خود را نشان می دهند، آنها که دم از آزادی بیان برای تمام اقشار می زنند و اعتقاد به برپایی حقوق افراد جامعه بشری دارند، آری اینچنین هستند.
در مکتب یقه گیری اپوزسیون و فحاشی و امثالهم که حتی خودشان نیز یکدیگر را مورد لطف و نوازش قرار می دهند دیگر جایی برای غیرخودی ها نیست، آنها با این رفتار نشان دادند که قائل به آزادی و احترام به حقوق بشر نیستند و سخنرانی ها و سیمنارهای آنان در محافل شارژ شده از سوی غرب تنها بیان چرندیات است و لفاظی ...
نفس عمل به گونه‌ای ست که هرگونه توجیهی را ناکارآمد می‌کند و از همین روست که گروه‌های مختلف اپوزسیون می‌کوشند وقوع آن را به گردن دیگری بیاندازند. از هواداران مجاهدین گرفته تا سلطنت طلب‌ها و حتی سبز‌ها متهم به شرکت در این خشونت شده‌اند.
در محافل ضدانقلاب نه تنها از این حرکت استقبال به عمل نیامده است بلکه گروه های اپوزسیون می کوشنند تا دیگری [رقیب سیاسی] را مورد اتهام قرار دهند و آن گروه را مسئول خشونت معرفی کنند.
اگرچه عامل اصلی تعرض و اهانت به مقام ایرانی در نیویورک منافقان کوردل و سلطنت طلب ها معرفی شده اند و در آن سو دست اندرکاران جنبش سبز علیه این دو گروه سیاسی دست به فعالیت تخریبی زده اند اما یکی از همین سایت های ضدانقلاب (خودنویس) به نکته ی خوبی اشاره می کند. این سایت در ادامه تحلیل و بررسی خشونت صورت گرفته علیه یک مقام ایرانی در نیویورک و چرایی حملات سبزها علیه منافقان و سلطنت طلبان می نویسد:
در بحبوحه اتفاقات جنبش سبز هنگامی که جمعیت سبز معترض به سفارت ایران در فرانسه هجوم برد و انواع رفتارهای خشن، تخریب و فحاشی را انجام داد آیا شاهد چنین موجی از تقبیح نبودیم؟ چه تفاوتی داشت رفتار آن روز سبز‌ها و رفتار امروز مجاهدین و سلطنت طلب‌ها؟ چطور می‌شود که رفتار معترضان در حمله به سفارت ایران می‌شود «احساسات پاک جوانان آزادی‌خواه نامیده شود» و رفتار امروز می‌شود «وحشی‌گری و رفتار تاسف بار جمعی وحشی که آبروی اپوزیسیون را می‌برند»؟ این تضاد از کجا ناشی می‌شود؟
 
منبع: ما هستیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.