سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: با وجود مشکلات مشکوکی که داوری برای تیم ما به وجود آورده است ما به لیگ برتر فکر می کنیم.

فراز کمالوند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در این سه بازی داوری به صورت مشکوکی بر علیه ما بوده است. در بازی اول مقابل پاس همدان داوری بسیار ضعیف بود. در بازی دوم مقابل سایپا شمال برای تیم حریف پنالتی گرفت که من هنوزم دلیل آن پنالتی را نمی دانم . در بازی سوم مقابل فولاد یزد خطاهای زیادی را بر علیه ما گرفت .

وی افزود : فیلم بازی مقابل با پاس همدان را برای عسگری رئیس دپارتمان داوری بردم. عسگری بعد از تماشای فیلم بازی ، داور بازی را چند جلسه محروم کرد. ولی این محرومیت ها هیچ امتیازی را به ما بر نمی گرداند.

وی اظهار داشت: من 15 سال است که در فوتبال فعالیت می کنیم ولی تاکنون داوری هایی که در این 3 هفته دیده ام را در 15 سال فعالیت فوتبالی ام ندیده ام.

کمالوند افزود: اگر در پایان فصل به خاطر این پست امتیازهایی که به دلیل ناداوری از دست داده ایم به لیگ برتر راه نیابیم کمیته داوری را مقصر آن می دانم و با آ‌ن ها برخورد خواهیم کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شهرداری تبریز به لیگ برتر صعود خواهد کرد و من با هر شخصی که بخواهد برای ما حاشیه و مشکلی درست کند برخورد خواهم کرد. /مح
برچسب ها: داوری ، مشکلات ، تیم ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار