دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز شهركرد، به همراه فرماندار شهرستان شهركرد و رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری، در تجمعی اعتراض آمیز، اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام ( صلی الله علیه و آله و سلم ) در فیلم موهن آمریکایی ـ اسرائیلی را محكوم كردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

در این تجمع، دانشجویان، با  انتشار بیانیه ای، نسبت به تولید و پخش فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) واكنش نشان دادند و این توطئه را اقدامی نفرت انگیز دانستند كه موجب جریحه دار شدن احساسات امت اسلامی شد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری در جمع دانشجویان گفت: در این اقدمات توهین آْمیز، مردم جهان اسلام با بیداری اسلامی در سطح منطقه و جهان، با اتحاد و همبستگی، آمریكای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی را به انزوای كامل كشاندند.

حجت الاسلام محمود شیخ الاسلامی افزود: دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی، هم اكنون از هر اقدامی علیه مسلمانان و مقدسات اسلام دریغ نمی كنند، تا از این طریق بتوانند در اتحاد و همبستگی مسلمان تفرقه ایجاد كنند.

در تجمع اعتراض آمیز دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز شهركرد، دانشجویان، ضمن سر دادن شعارهای " مرگ بر آمریکا "، " مرگ بر اسرائیل " و ...، با امضای طوماری، انزجار خود را نسبت به نظام سلطه بیان كردند و در پایان نیز، با پیامبر عظیم الشأن اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) عهد و میثاقی دوباره بستند. /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.