رقابت های لیگ برتر هندبال آقایان بعد از دو هفته تأخیر ازاین هفته ، جمعه 14 مهر آغاز می شود.

علی حیات پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:  رقابتهای لیگ برتر هندبال قرار بود از روز شنبه یکم مهر آغاز شود که به دلیل وجود برخی مشکلات برای بعضی تیم های حاضر دراین مسابقات، آغاز لیگ 25 از جمعه 14 مهر برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: هم اکنون 8 تیم برای مسابقات لیگ برتر آماده هستند ودراین بین شهرداری قزوین نیز اعلام آمادگی کرده است واین تیم به همراه شهرداری کرمان تا روز دوشنبه 10 مهر فرصت ارائه مدارک به فدراسیون را دارند واگر دراین مدت آنها مدارک خودرا به ما تحویل ندهند از رقابتها کنار گذاشته می شوند.

وی درادامه گفت: متأسفانه با تلاش های زیادی که برای آوردن ذوب آهن داشتیم از حضور این تیم معذوریم، زیرا تاکنون نتوانسته ثبت نام کند و فکر نمی کنم بتواند دراین رقابتها شرکت نماید.

حیات پورگفت: ذوب آهن از تیم های باسابقه هندبال کشورمان است وحیف است که درلیگ نباشد.

وی اشاره کرد: یکی دیگر از تیم های جامانده برای این مسابقات نماینده بهبهان، فولاد اکسین خوزستان بود که متأسفانه این تیم نیز نتوانست درمسابقات باشد.

حیات پور اضافه کرد: مشکلات مالی تیم ها باعث شده که نتوانند به موقع ثبت نام کنند وعدم این کار باعث عقب افتادن مسابقات لیگ می شودوهرچه این رقابتها با تأخیر انجام شودو مطمئنا برنامه ها نیز به موقع اجرانخواهدشد.

وی یادآورشد: برگزاری به موقع مسابقات لیگ باعث رشد و شکوفایی هندبال کشورمان وکشف استدادها می شود.

حیات پور درپایان خاطرنشان کرد: رقابتهای لیگ برتر درنخستین هفته علاوه برجمعه، شنبه 15 مهر نیز انجام خواهد شدو امیدورام تیم های جامانده تاروز تعیین شده مدارک را تحویل فدراسیون دهند ودر مسابقات حضور پیدا کنند وگرنه مجبور هستیم با 8تیم این رقابتها را انجام دهیم./مح

برچسب ها: هندبال ، لیگ ، آقایان ، حیات پور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار