معاون امور استان هاي سازمان صدا و سيماي جمهوری اسلامی؛ تغيير نگرش در رفتار مخاطب، را از مهم ترين اهداف برنامه های صدا و سیما دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

 کیومرث طهماسبي، در همايش دو روزه معاونان برنامه ريزي و نظارت صدا و سيماي مراکز استانهای کشور در شهرکرد، تدوين برنامه هاي جامع و قابل فهم را مأموريت مهم كارشناسان و معاونان برنامه ريزي و نظارت صدا و سيما دانست.

معاون امور استان هاي سازمان صدا و سيماي جمهوری اسلامی، با اشاره به اينكه تغيير رفتار در مخاطب مبتني بر ايجاد نگاه و بينش جديد در جامعه، مهمترين هدف توليد برنامه هاي صدا و سيماست، گفت: برنامه هايي ماندگارند كه چندين بار قابل پخش باشند و در هزينه ها به سازمان كمك كنند.

وي گفت: برنامه سازان بايد در كارهاي خود با به كارگيري موضوعات دين اخلاق و آگاهي رفتاري مثبت در مخاطب ايجاد كنند.

معاون امور استان هاي سازمان صدا و سيما، تهيه برنامه هاي كوتاه و موجز را بسيار ارزشمند و اثرگذار دانست و گفت: برنامه سازان بايد برنامه هايي را تهيه كنند كه پيام آن به سرعت به مخاطب منتقل شود.

 طهماسبي، مستقل بودن پخش و توليد در مراكز استان ها را يك ظرفيت مناسب براي جذب مخاطب دانست و گفت: شبكه هاي استاني در نقاط مختلف جغرافيايي با تهيه و پخش برنامه هاي محلي جذب مخاطب را بيشتر كرده اند.

وي، استفاده از گويش، زبان و آداب و رسوم محلي را فرصتي مناسب براي علاقمند سازي مردم به برنامه هاي استاني دانست.

معاون امور استان هاي سازمان صدا و سيما، با اشاره به ساخت دهه ها تله فيلم، مستند و انيميشن در استان چهارمحال و بختياري، اين مركز را جزء استان هاي موفق كشور برشمرد و گفت: صدا و سيماي مركز چهارمحال و بختياري يكي از موفق ترين مراكز استاني در توليد برنامه هاي محتوايي و تحقيقي است.

در اين همايش، مديركل اطلاعات و برنامه ريزي معاونت امور استان هاي سازمان صدا و سیما هم با اشاره به شعار اين همايش با عنوان " توليد نظام مند، پيام ارزشمند " گفت: معاونان برنامه ريزي و نظارت بايد با ارائه راهكارهاي جديد و شناسايي ظرفيت هاي استان و برنامه ها در جهت توسعه مراكز تلاش كنند.

مجید عليزاده، تهيه منابع جديد در حوزه برنامه اي را يكي از راه كارهاي مديريتي و صرفه جويي در منابع دانست و گفت: معاونين بايد تلاش كنند با جذب برنامه هاي مشاركتي به توليد آثار فاخر كمك كنند.

نامه ريزي و نظارت صدا و سيماي مراکز استانهای کشور، به میزبانی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، در شهرکرد برگزار شد./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.