تيم ملي واليبال بانوان رده سني نوجوانان خود را براي حضور در نهمين دوره رقابت هاي واليبال قهرماني قاره آسيا آماده مي كند.

علي محمدي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه  خبرنگاران افزود: 17 بازيكن در تمرينات اخير تيم ملي حضور داشتند كه قرار است از ميان آنها 12 نقر اصلي براي اعزام به چين انتخاب شوند.

وي تصريح كرد: با توجه به آنكه مسئولان فدراسيون به منظور رشد و توسعه واليبال در ميان بانوان براي رده سني نوجوانان برنامه ريزي ويژه و حرفه اي دارند نمي‌توان از اصطلاح خط خورده براي دعوت شدگاني كه همراه تيم به چين اعزام نمي شود استفاده كرد.

محمدي تصريح كرد: خوشبختانه مسئولان فدراسيون در نظر دارند بلافاصله پس از بازگشت تيم ملي نوجوانان از چين برنامه اي حرفه اي و سطح بالا براي آنها در نظر گرفته تا به طور منسجم تمرينات را دنبال كنند.

وي در خصوص روند ‌آماده سازي ملي پوشان اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به نزديك شدن به زمان شروع مسابقات قهرماني قاره آسيا از حجم تمرينات تا حد قابل توجهي كاسته شده و برنامه هاي تمريني روي كارهاي سرعتي و چابكي دنبال مي شود.

مشاور فني تيم ملي واليبال بانوان نوجوان گفت: خوشبختانه آمادگي ملي پوشان در حال حاضر به 85 الي 90 درصد رسيده است و به طور قطع تا 20 روز ‌آينده دختران نوجوان به اوج آمادگي خواهند رسيد و با قدرت كامل به مصاف حريفان خود مي روند.

محمدي گفت: در طول اردوي بستم ما چند بازي تداركاتي با تيم هاي دسته يك و سوپرليگي بانوان انجام داديم و توانستيم در اين ديدارها عملكرد بازيكنان را به خوبي مورد ارزيابي قرار دهيم طبق برنامه زمان بندي مسابقات ما اولين بازي خود را مقابل تيم ملي استراليا برگزار خواهيم كرد در نظر داريم در اين ديدار با حداكثر توان خود مقابل حريف ظاهر شويم.

وي گفت: با توجه به آنكه تيمهاي رده سني نوجوانان براي نخستين بار حضور در مسابقات رسمي را تجربه مي‌كنند ما هيچ شناختي از حريفان نداريم اما تجربه نشان داده كه چند كشور مثل كره، چين، ژاپن، چين تايپه در قاره آسيا صاحب سبك هستند.

محمدي خاطرنشان كرد: حريفان ما در مسابقات واليبال نوجوانان آسيا صاحب كلاس و سبك هستند با توجه به آنكه آنها واليبال را در مدارس و از سنين بسيار پائين شروع مي كنند و در حال حاضر جزو قدرتها محسوب مي شوند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار