مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربايجان شرقي از پیشرفت 23 درصدی باند اصلی فرودگاه تبریز خبر داد و افزود: با افزودن شیفت شبانه به پروژه، روند پیشرفت کارها تسریع شده است.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل ازروابط عمومی فرودگاه تبریز «علی رستمی» مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربايجان شرقي در جریان بازدید محمود رسولی‌نژاد رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور و هیات همراه از فرودگاه تبریز ضمن بیان این خبر  اظهار امیدواری کرد؛ در تلاش هستیم این پروژه تا قبل از عید نوروز به اتمام برسد.

رستمی يادآور شد: با احتساب سیستم روشنایی باند، این پروژه نیازمند 23 میلیارد تومان هزینه است که بخشی از آن یعنی حدود 5 میلیارد آن در اختیار پیمانکار قرار گرفته است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به تخصیص حدود یک و نیم میلیارد تومان توسط شرکت فرودگاه های کشور به سیستم تصفیه خانه فاضلاب فرودگاه تبریز گفت: این پروژه در حال اجرا است و امیدواریم بخش عظیمی از آن امسال و کارهای باقی‌مانده مانند نصب تجهیزات، سال آینده به اتمام برسد.

وی در مورد ترمینال بین‌المللی 14000 مترمربعي فرودگاه تبریز نیز خواستار اهتمام مسئولان استانی به اختصاص اعتبارات از این محل برای اتمام این پروژه در زمان مقرر شد.

لازم به ذکر است در اسفندماه سال 89 با حضور وزیر راه‌وشهرسازی، كلنگ این عملیات به زمین زده و مقرر شد 50 درصد اعتبارات از طریق شرکت فرودگاه‌های کشور و مابقی از اعتبارات استانی هزینه شود.

پس از این بازدید نیز حاضران با حضور در دفتر مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربايجان شرقي، ضمن بحث و تبادل نظر در مورد پروژه‌های فرودگاه تبریز، تصمیماتی در خصوص تسریع این پروژه ها اتخاذ كردند.عب/



برچسب ها: تسریع ، فرودگاه ، تبریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار