مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوا گفت: از میزان غلظت آلاینده‌های منواکسید کربن و ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون و بر میزان غلظت آلاینده‌های ازن و دی اکسید گوگرد افزوده شده است.

یوسف رشیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: بر اساس اطلاعات رسيده از مراكز سنجش آلودگي هواي تهران، میزان غلظت آلاینده‌های منواکسید کربن و ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون و بر میزان غلظت آلاینده‌های ازن و دی اکسید گوگرد افزوده شده است.
وی ادامه داد: همچنین میزان غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از ده میکرون تغییری ملاحظه نمی‌گردد و میانگین غلظت کلیه آلاینده‌ها به غیر از ایستگاه‌های ستاد بحران شاد آباد، شهرداری منطقه 16، پارک رازی، پارک سلامت، پارک قائم، دانشگاه علم و صنعت، شهرک چشمه و فرمانداری شهر ری به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون بوده است.
رشیدی اظهار داشت: ایستگاه شاد آباد به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از ده میکرون در سایر ایستگاه‌ها در حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا هم اکنون در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس می‌باشد.
مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوا تصریح کرد: به دلیل اینکه شاخص کیفیت هوا برای آلاینده دی اکسید نیتروژن عدد بالای 200 را در نظر گرفته است در تحلیل و پیش بینی ایستگاه‌هایی که مقدار اطلاعات آن کمتر از 200 می‌باشد منظور نمی‌گردد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار