دبیرکارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه گفت: تاکنون 247 میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در این کارگروه اشتغال به تصویب رسیده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سهراب براندیشه  در پانزدهمین نشست این کارگروه گفت: در سفر معظم له به کرمانشاه مبلغ 700 میلیارد تومان به استان اختصاص یافته که از این محل تاکنون بیش از 2500 طرح با اعتبار 423 میلیارد تومان به با نک ها معرفی شده و نزدیک به دو هزار طرح با رقم 247 میلیارد تومان به تصویب کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان رسیده است.

وی ادامه داد: بانک ها تواسته اند 622 طرح را با اعتبار بیش از یکصد میلیارد تومان به انعقاد قراداد برسانند.

براندیشه به عملکرد دستگاه های اجرایی و بانک های عامل استان در خصوص طرح گسترش بنگاه های اقتصادی زودبازده  و کارآفرین نیز اشاره و بیان داشت: از اوایل شروع این طرح بیش از 27 هزار طرح با اعتبار یک هزار و 350 میلیارد تومان  به بانک ها معرفی شده و 26 هزار و 892 طرح مصوبه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری را گرفته اند.

وی ادامه داد: تاکنون 26 هزار و 805 طرح زودبازده با مبلغ یک هزار و 143 میلیارد و 255 میلیون تومان به انعتقاد قرارداد رسیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در ادامه به عملکرد دستگاه های اجرایی و بانک ها در زمینه طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی پرداخت و اظهار داشت: بیش از 27 هزار مجوز مشاغل خانگی توسط دستگاه های اجرایی استان صادر شده و بیش از 21 هزار طرح جهت دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شده است.

وی افزود: تاکنون 49 میلیارد و 147 میلیون تومان تسهیلات به 13 هزار و 736 طرح مشاغل خانگی پرداخت شده است./س
برچسب ها: تصویب ، سفر ، کرمانشاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.