بازيكن مستعد تنيس روي ميز ايران پس از بازگشت به دنياي پينگ پنگ گفت: خوشحالم كه شروع خوبي داشتم و قول مي‌دهم كه بسيار بهتر از اين بشوم.

مهران احدي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اضافه كرد: من 36 سال سن دارم زماني به همراه محمدرضا اخلاق پسند هميشه نفرات اول و دوم تنيس روي ميز ايران بوديم اما مشكلات شخصي و درگيري هاي كاري باعث شده تا با هماهنگي فدراسيون در چند دوره مسابقات رده بندي و يك دوره مسابقات انتخابي تيم ملي شركت نداشته باشم.

وي تصريح كرد: مدت سه سالي هم در مسابقات برون مرزي هم شركت نداشتم و همين باعث شد تا يكبار از رنكينگ خارج شوم و دوباره با رقابتهاي فجر كه سال گذشته در ايران برگزار شده بود به رنكينگ برگشتم.

احدي توضيح داد: بخشي از اين عدم حضور در رقابتهاي بين المللي به خاطر خودم بود.
مهران احدي در رقابتهاي برترينهاي تنيس روي ميز كه در اراك 5 تا 7 مهرماه برگزار شده بود به همراه عارف احمدي فر نفر سوم مشترك شد.

وي درباره اين پيكارها توضيح داد: اين مسابقات براي اولين بار در سطح ايران برگزار مي‌شد و در واقع هيئت تنيس روي ميز اراك شرايطي را فراهم كردند تا برترينهاي تنيس روي ميز ايران گرد هم بيايند و مسابقات در سطح بالايي برگزار شد و براي آن تدارك زيادي ديده بودند.

وي خاطرنشان كرد: نكته قابل توجه در مسابقات برترينهاي تنيس روي ميز استقبال بي نظيري بود كه از اين پيكارها شد و واقعاً مي‌گويم كه براي من ايجاد انگيزه كرد.

احدي با بيان اينكه تنيس روي ميز طرفداران زيادي دارد گفت: اگر شرايط را مهيا كنند پينگ پنگ ظرفيت آن را دارد كه يك سالن بزرگ را پر از تماشاگر كند در قضيه المپيك اين موضوع ثابت شد.

وي درباره اينكه پاداش نقدي مسابقات اراك چقدر در ميزان انگيزه او تاثير داشته خاطرنشان كرد: من دست كساني را كه براي تنيس روي ميز قدمي بر مي‌دارند مي‌بوسم و مسئولان اراك قدم بزرگي برداشتند و من نيز شركت در آن را وظيفه خودم دانستم اما حقيقت اين است كه بعد مالي آن به قدري نبود كه به ما انگيزه ببخشد.

بازيكن تيم ملي تنيس روي ميز در رقابتهاي رده بندي دسته برتر بزرگسالان عنوان چهارمي را كسب كرد وي در خصوص تمريناتش گفت: يك ماه است كه دوباره خود را وقف پينگ پنگ كرده ام و به صورت پي در پي در سالن آسايشگاه شهيد بهشتي تهران تمرين مي كنم.

احدي در پاسخ به اينكه مربي يا حريف تمريني خاصي دارد يا خير گفت من به همراه هادي صبحي كه بازيكن تيم اميد است تمرين مي كنم با دو نيت، يكي به خاطر خودم و ديگري به خاطر ايشان كه از ابتدا به عنوان مربي اش بودم و براي ارتقاي سطح بازي اش تلاش مي كنيم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار