عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: بيان اظهاراتي مبني بر گرايش اصولگرايان به اصلاح‌طلبان، فرافكني اصلاحات از جريان فتنه است.

مجتبي شاكري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره برخي اظهارات اصلاح‌طلبان مبني بر گرايش اصولگرايان به جريان اصلاحات به دليل عملكرد احمدي‌نژاد در دوران رياست جمهوري گفت: دوم خردادي‌ها معمولا با دامن زدن به اين تحليل‌هاي دوقطبي از پرسش‌هايي كه مردم از اين گروه در قبال جريان فتنه دارند، فرافكني مي‌كنند.

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي افزود: اصلاح‌طلبان دروغ بزرگ تقلب در انتخابات را به نظام نسبت دادند و نه تنها از اين دروغ خود عذرخواهي نكردند بلكه حدود هشت ماه با اردوكشي به خيابان‌ها آمدند و خيانت‌هاي خود عليه نظام را تشديد كردند.

شاكري با اشاره به عملكرد احمدي‌نژاد در دوران رياست جمهوري تصريح كرد: همه دولت‌هايي كه به كار اجرايي در كشور مشغول بودند، اقدامات مثبت و منفي داشته‌اند و دولت احمدي‌نژاد هم در قالب عمران و آباداني، كارهاي توليدي و پديده‌ توليد علم و ... فعاليت‌هاي مثبتي داشته البته اين مانع نقد دولت نمي‌شود و در این راستا می‌توان به فهرستي از اين نقدها در بيانات مقام معظم رهبري اشاره کنیم.

شاكري در پايان با اشاره به فعاليت‌هاي انتخاباتي اصلاح‌طلبان در آستانه انتخابات رياست جمهوري خاطرنشان كرد: شاهد اختلاف نظراتي در بين اصلاح‌طلبان هستيم و در اين راستا گروهي از اصلاح‌طلبان معتقدند كه بايد افرادي با شخصيت دو وجهي و چهره‌هاي محافظه‌كار براي انتخابات رياست جمهوري وارد عرصه انتخابات شوند و همچنين بايد توجه داشت كه اصلاحات براي انتخابات شوراها نيز برنامه‌هاي زيادي طراحی کرده است.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار