نماينده مردم مبارکه در مجلس گفت: کوتاهي سازمان محيط زيست در بررسي وضعيت آلايندگي شهرستان مبارکه دغدغه زيستي مردم اين شهرستان است.

علي ايرانپور نماينده مردم مبارکه در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران ، در مورد مشکلات حوزه انتخابيه خود گفت: مردم اين شهرستان دو روز آینده با دو رويکرد مختلف جلسه‌اي با اعضاي وزارت نيرو، سرپرست معاونت اين وزارتخانه و مدير عامل آبفا برگزار مي‌کنند.
 
وي در ادامه تصريح کرد: بررسي وضعيت آلايندگي مباركه يکي از دغدغه‌هاي هميشگي مردم اين شهرستان بوده چرا که سيستم آب و فاضلاب اين شهرستان که مدتها با طول 220 متر افتتاح شده است اعتبار لازم در اختيار آن قرار نگرفته است لذا امروز با  برگزاري اين جلسه يکي از دغدغه‌هاي اصلي مردم اين شهرستان رفع خواهد شد.
 
عضو کميسيون کشاورزي، آب و منابع طبيعي در مجلس ادامه داد: پس از قرارداد نهايي در اين جلسه پساب اصفهان به ويژه فولاد مبارکه در مباحث توليداتي و صنعتي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
 
ايرانپور از کم‌کاري سازمان محيط زيست در اين شهرستان خبر داد و گفت: با کم‌کاري سازمان محيط زيست و تعاملات ناقص اين سازمان در استان مبارکه که يکي از شهرستان‌هاي صنعتي کشورمان به حساب مي‌آيد مردم دچار انواع بيماري‌ها از جمله ms و سرطان شده‌اند.
 
نماينده مردم مبارکه در پايان خاطر نشان کرد: آلايندگي شهرستان مبارکه دغدغه اصلي مردم اين شهرستان است و در صورت عدم پيگيري سازمان محيط زيست اهرم نظارتي ديگري را از طريق مجلس، نمايندگان پيگيري خواهند کرد.

 انتهای پیام/
برچسب ها: دغدغه ، آلایندگی ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار