تور دوچرخه سواری بین المللی برونئی، با حضور تیم پتروشیمی تبریز در حال برگزاری است و تا پایان مرحله سوم رقابتها حسین عسگری در رده بندی انفرادی پیراه طلایی را در اختیار دارد و تیم پتروشیمی تبریز در رده دومی تیمی جای گرفته است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، مرحله سوم این دوره از تور دوچرخه سواری بین المللی بروئنی نیز روز گذشته جمعه هفتم مهرماه در مسیر (Tutong - Kuala Belait) برگزار شد که در پایان حسین ناطقی از تیم پتروشیمی تبریزبا زمان 2 ساعت و 18 دقیقه و 25 ثانیه قهرمان شد و ون دوک لی ویتنامی و یوسف میرزا بانی حامد از امارات متحده عربی با زمان مشابه نسبت به نفر اول ، دوم و سوم شدند.

در رده بندی انفرادی مجموع سه مرحله تور حسین عسگری از تیم پتروشیمی تبریز با زمان 7 ساعت و 17 دقیقه و 54 ثانیه پیراه طلایی را در اختیار دارد و دوک تام تری نه ویتنامی با 26 ثانیه اختلاف و حسین ناطقی از تیم پتروشیمی تبریز با 37 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در تعقیب حسین عسگری هستند.

تور دوچرخه سواری بین المللی برونئی از چهارشنبه پنجم مهرماه به مدت 5 روز و در پنج مرحله، با حضور رکابزنان 22 تیم در حال برگزاری است.

تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز با حضور ( حسین علیزاده، علیرضا اصغرزاده، حسین ناطقی، حسین عسگری، امیر کلاهدوز و رامین ملکی) به عنوان رکابزن و احد کاظمی به عنوان سرپرست، علیرضا محمدی به عنوان مربی و مهدی فریدی به عنوان مکانیسین ترکیب این تیم را برای حضور در این مسابقات تشکیل می دهند.

تیم سورن ازبکستان نیز با رکابزنان تبریزی خود تا پایان مرحله سوم حامد شیری در رده هجدهم ، حامد پاسبان در رده پنجاه و پنجم و محمد قره باغی پور در رده شصت ونهم قرار دارد./س

 

برچسب ها: قهرمانی ، انفرادی ، مرحله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.