تیم فوتبال شهرداری تبریز در هفته سوم از رقابت های لیگ یك باشگاه های ایران كه در ورزشگاه تختی تبریز و با حضور نزدیك به یك هزار تماشاگر برگزار شد، دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، محسن زارع زاده در دقیقه 24 و علی بیك زاویه در دقیقه 71 برای تیم میهمان گلزنی كرد و بازیكن حریف در دقیقه 34 (گل به خودی) و علی یونسی در دقیقه 87 بازی گل های شهرداری را به ثمر رساندند.

حمید حاج ملك، جهانبخش آرمان و قاسم بهاری تیم داوری این بازی را تشكیل می دادند.

شهرداری تبریز با تك امتیاز این بازی در رده یازدهم جدول رده بندی گروه ب این رقابت ها جای گرفت.

تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز پس از دو هفته برد متوالیدر زمین اختصاصی بنیان دیزل و با حضور اندك تماشاگران انجام شد، دو تیم پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی یك بر یك رضایت دادند.

در این بازی رسول علیزاده در دقیقه پنج بازی برای گسترش فولاد تبریز و علی ابوالفتحی در دقیقه 34 برای شاهین بوشهر گلزنی كردند.

قضاوت این بازی را وحید كاظمی به كمك عالیقدر و عظیمی بر عهده داشت و به علی ابوالفتحی، بهنام بیراموند و حمیدرضا سلیمی از شاهین و رسول علیزاده، سعید مهدی پور و شهریار شیروند از گسترش فولاد كارت زرد نشان داد.

گسترش فولاد تبریز با یك امتیاز این بازی هفت امتیازی شد و در رده دوم جدول رده بندی گروه الف قرار گرفت.

ماشین سازی تبریز نیز كه در این هفته و در خارج از خانه به مصاف نساجی رفته بود با نتیجه سه بر صفر مغلوب این تیم شد تا بدون امتیاز و در انتهای جدول رده بندی گروه الف قرار گیرد./س

برچسب ها: تساوی ، لیگ ، هفته سوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.