رئيس پژوهشكده انقلاب اسلامي جامعة‌المصطفي دليل تلاش آمريکا براي خروج منافقين از ليست گروهك تروريستي را موج فزاينده بيداري اسلامي در منطقه عنوان کرد و گفت: نقش مؤثر ايران در جهان اسلام و هراس آمريكا از اين امر باعث شده تا آمريكا از تمامي ابزارها عليه ايران براي مقابله با جنگ نرم ايران استفاده كند.

مهدي اميدي رئيس پژوهشكده انقلاب اسلامي جامعة‌المصطفي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه حذف نام منافقين از ليست گروهك‌هاي تروريستي، دشمني آشكار با ملت ايران به شمار مي‌آيد‌، اظهارداشت: روسياهي اين اقدام بماند براي آمريكا که داعيه‌دار حقوق بشر است اما به کساني که سال‌هاست از نگاه ملت ايران مردود شده‌اند پناه مي‌دهند.

اين عضو هيات علمي مؤسسه آموزشي پژوهشي امام خميني(ره) دليل تلاش آمريکا براي خروج منافقين از ليست گروهك تروريستي را موج فزاينده بيداري اسلامي در منطقه عنوان کرد و گفت: نقش مؤثر ايران در جهان اسلام و هراس آمريكا از اين امر باعث شده تا آمريكا از تمامي ابزارها عليه ايران براي مقابله با جنگ نرم ايران استفاده كند.

اميدي با اشاره به مؤثر نبودن تحريم‌هاي صورت گرفته عليه ايران گفت: غرب براي كامل كردن تحريم‌ها و فشارهاي خود بر ايران اقدام به آزادسازي منافقين كرده است.

وي دليل ديگر حمايت غرب از منافقين را متشنج كردن موقعيت ايران براي انتخابات رياست جمهوري دانست و تصريح كرد: آمريكا از عناصر خارجي براي تشنج‌آفريني در برنامه‌هاي انتخاباتي ايران استفاده كرده و حمايت از منافقين را فرصت مناسبي براي تخريب فضاي سياسي جمهوري اسلامي مي‌داند.

اين استاد دانشگاه با تاكيد بر اينكه رژيم صهيونيستي در اين اقدام دخيل است، ادامه داد: با توجه به اينکه رژيم اشغالگر صهيونيستي رو به افول است سعي دارد با حمايت از سياست‌هاي آمريکا براي خروج نام گروهک منافقين از ليست سازمان‌هاي تروريستي، هويت از دست رفته خود را بازيابد.

رئيس پژوهشكده انقلاب اسلامي جامعة‌المصطفي در پايان خاطرنشان كرد: اين اقدام چهره تزوير و دورويي آمريکا و حمایت آشکار از تروریسم را براي جهانيان آشكار كرد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار