مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: با فرهاد پورغلامی توافق کردیم که به دلیل شرایط روحی از ما جدا شود و احمدزاده را بدون برنامه قبلی انتخاب کردیم.

صادق درودگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: فرهاد پورغلامی به درخواست خودش از جمع ما جدا شد ما هم موافقت کردیم ما می خواستیم با همفکری این 2 ملوان را در ادامه لیگ موفق تر ببینیم اما این اتفاق رخ نداد.

وی ادامه داد: در جلسه اول که با هم داشتیم به این نتیجه رسیدیم که احمدزاده می تواند به عنوان مدیر فنی در اختیار تیم ملوان باشد اما گویا فرهاد پورغلامی مایل به ادامه کار نبود و جدا شد.

درودگر به واکنش تماشاگران اشاره کرد و افزود: بازیکنان همگی شاگرد احمدزاده بودند و مخالفتی با تغییر بوجود آمده ندارند تنها 2 بازیکن تهراني داریم که آنها هم اعتراضی نداشتند و تابع باشگاه هستند.

مدیر عامل ملوان با اشاره به این موضوع که از قبل برای سرمربیگری احمدزاده در ملوان برنامه ریزی نشده بود، گفت: احمدزاده را دیروز برای اولین بار دیدم اصلاً برنامه ریزی قبلی در کار نبود و در جلسه کمیته فنی به این نتیجه رسیدیم که او مدیر فنی شود و وقتی پور غلامی به فکر جدایی افتاد بار دیگر در خصوص سرمربیگری او به اجماع رسیدیم./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار