سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: داوری های نامناسب در مسابقات لیگ برتر امسال ضربه بعدی به تیم ها زده است.

 رضا عقابی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: در بازی روز گذشته  مقابل تیم حفاری به تساوی یک بر یک رسیدیم اما داوری عملکرد بسیار بدی داشت.
 وی افزود: داوری نامناسب در این بازی باعث شد وحید امیری  بی دلیل از بازی اخراج شود و در یک صحنه ساده و معمولی که اعتراض هم به دنبال  نداشت داور برای حریف یک ضربه پنالتی گرفت که درست نبود گل سالم تیم ما هم با اعلام داور که خطای هند بوده مردود شد.
سرمربی شهرداری ساوه خاطر نشان کرد: در بازی هفته گذشته در ساوه مقابل صبا قم هم با ناداوری دو بازیکن تیم ما اخراج شدند و این  موضوع باعث ضربه زدن به لیگ می شود .
وی گفت: تیم شهرداری ساوه مقابل حفاری صدر نشین لیگ برتر بازی خوبی ارائه داد و توانست در اهواز این تیم را متوقف کند تیمی را نمی شود در لیگ امسال دست کم گرفت و همه بازی ها  سخت شده است در هفته نهم لیگ برتر با تیم گاز خوزستان بازی داریم و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.
 وی در خصوص شرایط لیگ امسال تصریح کرد:  پس از فوت احسان محمدیان، گلزن تیم شهرداری تمرینات تیم یک هفته تعطیل بود اما فدراسیون با یک برنامه ریزی نادرست طی 14 روز چهار بازی سخت مقابل تیم های اول تا سوم جدول را برای تیم شهرداری گذاشت بنابر این تیم ما فرصتی برای ریکاوری نداشت.
 وی افزود:  این بازی های پی در پی و سنگین مانع عملکرد خوب تیم می شود مسئولان باید برنامه ریزی بهتری برای لیگ داشته باشند./ق
برچسب ها: عقابی ، فوتسال ، ساوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار