چهارمین كنفرانس بین المللی مدیریت سرمایه های فكری، 12 و 13 مهر ماه امسال در پارك علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تكمیلی علوم پایه زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان،دبیر علمی كنفرانس سرمایه فكری گفت: در این كنفرانس، 120 مقاله كه حاصل پژوهش، داوری و تضارب آرای یك ساله بیش از800 اندیشمند و محقق سرمایه فكری از سراسر جهان است، در دو روز متوالی ارائه خواهد شد.

خاوندگار افزود: افزایش ثبت مقالات فارسی دانشمندان ایرانی نسبت به سالهای گذشته، نشان از بومی شدن بیشتر این علوم در سطح كشور دارد.

وی تصریح کرد: فرآیند یك ساله كنفرانس سرمایه های فكری با استفاده از آخرین پدیده های فناوری اطلاعات و ارتباطات، بدون مبادله كاغذ و بی نیاز از سفرهای كاری برای تشكیل جلسات و تبادل اطلاعات، به صورت آنلاین صورت گرفت.

رییس پارك علم و فناوری زنجان، این كنفرانس را یكی از سه سلسله كنفرانس های مهم سرمایه فكری جهان دانست و گفت: در حال حاضر نخستین سلسله كنفرانس در آمریكای شمالی پایه گذاری شده و نهمین نشست خود را تدارك می بیند.

وی دومین سلسله كنفرانس را متعلق به اروپا و در آستانه برگزاری پنجمین دوره دانست و افزود: سومین همایش متعلق به ایران است كه چهارمین دوره آن در زنجان برگزار شده و ایران را به عنوان مركز توسعه این رشته از دانش جدید بشری مطرح كرده است.

خاوندگار خاطر نشان كرد: ارتقای كمی و كیفی مقالات در كنفرانس چهارم، به تجربیات دانشگاه ها، صنایع و موسسات منطقه در محیط واقعی كمك كرده و شناسایی و ارزیابی و گاه حسابداری سرمایه فكری را در مقالات جدید قرار داده است./ب
برچسب ها: کنفرانس ، سرمایه ، فکری ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.