يك كارشناس سياست خارجي گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل، موجب هراس و نگرانی دولتمردان غربی شده و خواب را از چشمان رژیم صهیونیستی ربوده است.

مصطفي قوام در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به نگرانی رژيم صهيونيستي از اقتدار جمهوری اسلامی ايران در منطقه گفت: صهيونيستها به اقتدار ایران در عرصه بین الملل آگاهي دارند و می دانند كه با اعمال فشارها و تحريم‌ها نمی‌توانند ملت ایران را به زانو در آورند لذا با نمایش گذاشتن یک نمودار مضحك در مجمع عمومي سازمان ملل خواهان تشويش افكار عمومی مردم جهان علیه کشورمان هستند.

وي با بیان اینکه خط و نشان کشیدن علیه کشورمان بیانگر ضعف و ناتوانی سران رژیم صهیونیستی در برابر اقتدار ایران است، تصريح كرد: خط و نشان کشیدن علیه جمهوری اسلامی ایران نمایانگر ضعف دولتمردان آمریکایی و سران رژیم صهیونیستی در برابر قدرت کشورمان در عرصه بین المللی است.

این کارشناس سیاست خارجی در پايان خاطر نشان كرد: تمام كشورهاي جهان آگاه هستند كه ايران به دنبال دست یافتن به سلاح هسته ای و بمب اتم نيست و تبلیغات منفی علیه کشورمان نمی تواند بر افکار عمومی مردم جهان تاثیرات منفی بگذارد و با اين حركات سبك نتانياهو، كشورها بيش از بيش متوجه شدند كه رژيم صهيونيستي توان مقابله با جمهوري اسلامي ايران را نداشته و تنها به دنبال سناریو سازی علیه کشورمان است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار