قدم زدن و راه رفتن در پیاده روها، قدیمی ترین خیابان ولی عصر (عج) برای پایتخت نشینان بسیار جذاب و دوست داشتنی است و حس و حال وصف نشدنی دارد که قابل تأمل است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، وقتی از این خیابان تردد می کردی به مانند کوه قوسی های زیادی را به همراه داشت که همین 5 سال پیش بود شهرداری تهران با بودجه 20 میلیاردی طرح سنگ فرش کردن این خیابان در بوق و کرنا كرد و دست به کار شد اما... البته قولهایی هم در خصوص اجرایی شدن سنگ فرش شدن در منطقه 3 داده شده و ... سنگ فرشها بر روی زمین چسبانده شد اما بعد از مدت یک تا دو سال صدای تق تق آن همنشین رهگذران این خیابان شد.

با پیگیریهای زیاد حدود یک ماه پیش با معاون حمل و نقل و ترافیک مصاحبه گرفتیم و قرار شد برای اجلاس سران سنگ فرش ها را بازسازی کنند و این کار نیز عملی شد اما متاسفانه بعد از خروج سران و مهمانان از پایتخت دوباره کندن این سنگها شروع شد.

با اینکه ماهها و هفته ها از این وعده و وعیدها گذشته اما هنوز این سنگ فرشها بلاتکلیفند.

معظمی قائم مقام معاون فنی عمران منطقه 3 به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: فردا یکشنبه 9 مهر ماه جلسه ای در خصوص آیین نامه بازسازی سنگ فرشها تشکیل می شود.

قرار است زمان سنگفرش کردن این محدوده مشخص شود.

البته امیدواریم که این جلسات مثمرثمر باشد و فکری به حال این خیابان ها و سنگفرش ها گرفته شود و با آمدن پاییز و زمستان لق لق و آبهای جمع شده در آنها روح شهروندان را آزارده خاطر نکند./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار